שמונה נשים מאשימות את השחקן עטור הפרסים, מורגן פרימן, בהטרדה מינית והתנהגות בלתי הולמת. על פי הדיווח, ברשת CNN, ההתנהגות של השחקן לא היתה מוגבלת לסט של סרטים בהם השתתף, אלא גם לחברה שלו וראיונות. 

באחד המקרים, עוזרת הפקה בסרט "פורשים בסטייל" מ-2017. הצעירה חשבה שמצאה את עבודת החלומות שלה, אבל לדבריה, נפלה לחודשים של הטרדות. לטענתה, השחקן נגע בה בניגוד לרצונה והעיר הערות על גופה והלבושה על בסיס יומיומי. היא סיפרה כי הוא היה מניח את ידה על גבה ומלטף אותה. 
"במקרה אחד", היא מספרת, "הוא ניסה להרים את החצאית שלי ושאל אם אני לובשת תחתונים".. הוא לא הצליח משום שהיא זזה ממנו. בסופו של דבר השחקן אלן ארקין אמר לו להפסיק והוא נבהל ולא ידע מה לומר. 

אישה נוספת, שעבדה בסרט "אשליה", בכיכובו של פרימן, אמרה שהוא הטריד מינית אותה ואת העוזרת שלה במספר מקרים כשהעיר הערות על גופן. "ידענו שאם הוא מגיע, לא ללבוש משהו שמראה את החזה שלנו, כלומר לא ללבוש בגדים צמודים", אמרה ל-CNN.
פרימן, בן 80, הוא אחד השחקנים המוערכים בהוליווד. הוא היה מועמד חמש פעמים לפרס האוסקר וזכה בו פעם אחת, על "מיליון דולר בייבי". בנוסף, הוא כיכב בכמה מן הסרטים המצליחים ביותר והמוערכים ביותר, בהם "חומות של תקווה" ו"הנהג של מיס דייזי".

מורגן פרימן אמר בתגובה כי הוא "מתנצל בפני כל מי שחשה לא בנוח או בחוסר כבוד - לא התכוונתי לכך. כל מי שמכיר אותי או עבד איתי יודע שאני לא מישהו שבכוונה יפגע או יגרום למישהו לחוש שלא בנוח".