אנחנו כבר מזמן הפסקנו לספור את הפרסים והתארים שגורפת גל גדות בקריירה הבינלאומית שלה, וכעת, זכייה נוספת מצטרפת לרשימה האינסופית של השחקנית הישראלית. אמש זכתה גדות בפרס "הקרב הטוב ביותר" בטקס פרסי הסרטים והטלוויזיה של MTV, על סצנת הקרב שלה, בה נלחמה בחיילים גרמנים בסרט "וונדר וומן".



הסרט בכיכובה של השחקנית הישראלית, "וונדר וומן" אומנם הפסיד ל"פנתר שחור" בקטגוריית הסרט הטוב ביותר, והפרס ל"גיבור העל הטוב ביותר" גם נחטף על ידיד כוכב הסרט המנצח, צ'דוויק בוזמן, אך בהחלט אפשר לרשום את הערב כעוד הצלחה עבור גל גדות.




"אלוהים! זה מדהים, והפסלון ממש כבד", אמרה השחקנית בסרטון קבלת הפרס שצורתו כוס פופקורן גדולה. "אני חולקת את הפרס הזה עם פטי ג'נקינס הבמאית המדהימה שלנו ושאר השחקנים והצוות המקסים שלנו. אבל מעבר לכל, תודה לכם, המעריצים הכי טובים בעולם, תודה על האהבה והתמיכה", הוסיפה השחקנית ושלחה נשיקה אל המצלמה.




טקס פרסי הסרטים והטלוויזיה של MTV ידוע כגרסה פחות מעונבת ויותר מגניבה של האוסקר, הגראמי ושאר האירועים המפונפנים של הוליווד. השנה, הנחתה את הטקס הקומיקאית טיפאני האדיש שנתנה הופעה מחשמלת. האדיש ביצעה פרודיה קורעת לשיר "Bodak Yellow" של קארדי בי, והשוותה את משפחת קרדשיאן לסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים": "יש להם מלא כסף, אחד חדש תמיד צץ מאיפשהו, הם נשלטים על ידי בוס שתמיד ישן במסכה ואוהבים גברים שחורים".



מבחינת הפרסים, בקטגוריה החשובה ביותר זכה כאמור הסרט "פנתר שחור", שהביס סרטים מצליחים ויקרים ממנו כמו "וונדר וומן" ו"הנוקמים". בקטגוריית הטלוויזיה זכתה הסדרה "דברים מוזרים". בקטגוריית ההופעה הטובה ביותר בסרט זכה השחקו צ'דוויק בוזמן על משחקו ב"פנתר שחור" ובקטגוריית הופעה בטלוויזיה זכתה מילי בובי בראון על משחקה ב"דברים מוזרים"