המפיק האמריקאי הארווי ויינשטיין ממשיך להסתבך: התביעה בניו יורק הגישה אמש כתב אישום נוסף נגדו המייחס לו תקיפה מינית של אישה נוספת, שלישית במספר. אם יורשע, ייתכן כי יישלח למאסר עולם. התובע של מחוז מנהטן, סיי וואנס, מסר כי כתב האישום החדש כולל שני סעיפים של תקיפה מינית חמורה וסעיף של מעשה מיני פלילי, אשר בוצעו לכאורה באישה ביולי 2006. העונשים על עבירה כזאת נעים מעשר שנות מאסר עד למאסר עולם.



לפי כתב האישום, ויינשטיין ביצע מין אוראלי באישה בניגוד לרצונה, אולם לא נמסר היכן הדבר התרחש. המתלוננת, שפרטיה לא נחשפו, העידה בפני חבר מושבעים גדול ביום שישי, ובעקבות זאת הוחלט להגיש את כתב האישום.



הארווי ויינשטיין. רויטרס
הארווי ויינשטיין. רויטרס



בסוף חודש מאי, כעשרה חודשים אחרי שהופיעו הפרסומים הראשונים על התלונות נגדו, נעצר ויינשטיין (66) והוגש נגדו כתב אישום על אונס, תקיפה מינית והתנהגות מינית בלתי ראויה נגד השחקנית לוסיה אוונס בשנת 2004 ונגד אישה נוספת במלון במנהטן בשנת 2013. ויינשטיין, ששוחרר בתנאים מגבילים, כפר באישומים נגדו.



התובע וואנס ציין אתמול כי ויינשטיין הואשם "בכמה מהעבירות המיניות החמורות ביותר שישנן בספר החוקים של ניו יורק" וכי מדובר בתוצאה של "אומץ יוצא מן הכלל שהפגינו הקורבנות, שהחליטו לדבר".