"וונדר וומן" היא אשת חיל גם במציאות: אחרי שזכתה בכל כבוד אפשרי וכמעט בכל פרס שקיים על הפלנטה, גל גדות מוכיחה שהיא נשמה טובה גם מחוץ לעיסוקיה על הסט. השחקנית הישראלית הגיעה לבית החולים לילדים "אינובה" בווירג'יניה, ביום שישי האחרון, ולא שכחה ללבוש את חליפת גיבורת-העל המפורסמת שלה. הביקור במקום תועד ברשתות החברתיות בתמונות שהעלה לטוויטר אחד הרופאים, ד"ר לוק קולאז מבית החולים.



השחקנית בת ה-33 הצטלמה עם הילדים המאושפזים בבית החולים ועם הצוות הרפואי והתמונות אף עלו מאוחר יותר בעמוד הרשמי של הסרט "וונדר וומן 1984". נראה שגם ללא הצילומים, את הביקור הזה הילדים המאושפזים בבית החולים לא הולכים לשכוח.





בינתיים, גדות ממשיכה לתחזק את הרשתות החברתיות ואת הדמות שלה בתור וונדר וומן, והעלתה בשבועות האחרונים תמונות מתוך הסרט "וונדר וומן 1984" שמתרחש באייטיז, באחת מהן היא עומדת מול מסכי טלוויזיה, שמשדרים תמונות אייקוניות משנות השמונים, בהן תמונתה של כריסטי ברינקלי מהסרט "חופשה" ופריים מאופרת הסבון המצליחה "דאלאס". בתמונה השנייה גדות עומדת בחליפת וונדר וומן שלה על רקע אורות זוהרים.



הסרט יתרחש על אדמת ארה"ב, בניגוד לסרט הקודם שעלילתו עברה בין אי האמזונות "תמיסקירה", לאזורי מלחמות שונים אירופה. התקופה בה יעסוק "וונדר וומן 2" היא כאמור שנות ה-80, תקופת המלחמה הקרה בין ארה"ב לברית המועצות.



 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on