"מהאנשים שהמפגשים איתם הם יחידים ומיוחדים": אמש הלך לעולמו, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, השחקן תומר שחורי, ששיחק בין היתר בסדרה האינטרנטית "משיח" ובסדרות הטלוויזיוניות "פרופיל 64", עקרון ההחלפה" ו"מפלצות קטנות". 


בדף הפייסבוק שהוקם לזכרו "זוכרים את תומר שחורי", כתבו חבריו דברי פרידה. השחקן נאור ורדי כתב: "אתה היית האדם הכי יקר ללבי מכל הקולגות שלי למקצוע הזה. תמיד כשהייתי לידך היו קורים לי דברים טובים, כשדיברתי איתך אמרתי 'וואו!'. בן אדם שלא שופט, מקשיב, צנוע, אך עומד על שלו ויודע מה הוא שווה, עם חכמה שהיא מעיין נובע, ושנינות שהצחיקה אותי לא פעם. אתה פשוט היית ותמיד תישאר קומיקאי בחסד עליון".
 
השחקנית עמית פרקש שכיכבה לצידו בתפקידים הראשיים בסרט "מסע הטבעת", נזכרת בראיון ל"מעריב אונליין", בימי הצילום הארוכים והרגעים המיוחדים עם השחקן הקומי המוכשר: "אדם רגיש, קסום ומיוחד".

בקומדיה "מסע הטבעת" שיצאה בשנה שעברה גילם שחורי את הגיבור, אודי, שמקדיש את חייו להתעמקות בעולם סרטי "שר הטבעות". בסרט, אודי מתבשר על ידי אחיו שסבתם האהובה נפטרה והורישה חמישה מיליון דולר וטבעת פלאית בעלת כוחות חשמליים, אם אודי יתחתן תוך חודש בעזרת הטבעת הוא ואחיו ליאור יירשו את הכסף. עמית פרקש, גילמה בסרט את רפאלה, אהובת נעוריו הבוגדנית של אודי שהתלוותה אליו במסע.

"היה לי מאוד מאוד כיף לעבוד איתו, הוא היה בחור מקסים וחייכן, תמיד עם אנרגיות טובות", נזכרת פרקש. "הוא היה מגיע מאוד מוכן לסט זה היה נורא חשוב לו. בהחלט היה ניתן לראות שלשחק זה הדבר שהכי ריגש אותו, היו לנו הרבה שיחות בעניין הזה, בילינו הרבה יחד כי הצטלמנו כחבורה. היה לנו מאוד כיף ביחד, זה היה חיבור מאוד טוב".


השחקן אורן ריחני כתב: "אני חושב שאין שום אדם בעולם, שהכיר את תומר שיש לו איזו תהיה או ספק לגבי מי היה האיש. כשתומר נכנס לחדר, וזה ישמע קצת מוזר, מתחולל סוג של דה-קונסטרקציה. אין יותר חדר. יש תומר. יש את הקלישאה הזו שנוהגים לומר שכל אדם הוא ייחודי. אז יש ייחודי, יש מאוד ייחודי, יש נדיר, ומעל כל זה יש את תומר. היה בו שילוב של פראיות משולחת כל רסן מצד אחד ועדינות כמעט נאיבית מצד שני. יש פה הרבה אנשים מצחיקים היום, ואל תיעלבו, אבל תומר היה ללא ספק האדם הכי מצחיק שאני הכרתי".

המחזאי נמרוד עמית, נשא הספד על קברו ואמר: "היצירה איתך הייתה אחת החוויות הכי מפרות, מצחיקות, אינטנסיביות ומייסרות שעברתי בחיים. כמה אני מתגעגע אליה. לגלגל איתך רעיון מופרך ולגרום לו לעבוד, להשחיז דיאלוג עד ששנינו מרגישים שהוא מושלם, בלי לעשות לעצמנו הנחות, להתפלסף על המוטיבציה של הדמויות... והכל עם תיבול כל כך מענג של הומור, עד שאפילו הוויכוחים הכי סוערים היו מלווים בפרצי צחוק. עכשיו לוהקת להצגה אחרת, שאנחנו עוד לא רשאים לצפות בה. אני לא יודע איזה תפקיד קיבלת, אבל מה שבטוח זה שאתה עושה שם לכל הקאסט שמח וקורע את הבמה עם הכישרון שלך. שמור לי מקום, חבר, בשורה הראשונה, אני אולי אתעכב קצת, אבל מבטיח להגיע. לא הייתי רוצה לפספס את מה שאתה מכין לנו".