לפני כחודשיים, יובל שם טוב, הידוע בתור יובל המבולבל, חווה טלטלה קשה כשנחקר בחשד לאחזקת סם ותיווך לסחר בקוקאין. הפרשה עוררה הדים בתקשורת. סלבריטאים ואנשי ציבור רבים תקפו את שם טוב על התנהגות שלא ראויה למי שמחנך ילדים, בעוד רבים אחרים הגנו על השחקן וקראו להפריד בין חייו האישיים לעבודתו. בעוד השיח הציבורי עסק בפרשה, שם טוב ניסה לחזור למסלול הקריירה שלו, ואמש השיק את סרטו החדש "גיבור בעננים", כשהוא עולה על במה, מחייך ומשדר "עסקים כרגיל".



"גיבור בעננים" הנו הסרט הראשון באורך מלא שכולו צולם בשומרון. לאחר חודשים של צילומים, שנערכו בקיץ שעבר בעיקר באזור הישוב נופים, בתמיכת המועצה האזורית שומרון, אשר פעלה כמו קרן קולנוע לכל דבר.



יובל המבולבל, "גיבור בעננים". צלם : ניסים לב
יובל המבולבל, "גיבור בעננים". צלם : ניסים לב



בפרימיירה, שגם הייתה הבכורה הראשונה לסרט באורך מלא שנערכה בשומרון, השתתפו, לצד שם טוב, ראשי תעשיית הקולנוע ושחקנים בהם: משה אדרי, לירון אדרי, רועי ארז, שי לוי. אורי עטיה, אסף דגני ואחרים. 


"המטרה שלנו הייתה לפתוח את השומרון לקולנוע הישראלי, ואכן בעקבות המהלך נרשמת התעניינות גוברת והולכת בתעשייה באיזור הזה" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שהוביל את המהלך. "במהלך הדרך הזדעזענו לגלות, שהמדינה מחלקת כל שנה 80 מליון שקל לחמישה אנשים פרטיים ומאפשרת להם לקבוע לכולנו מהו קולנוע טוב, ומהו קולנוע לא טוב. זה מצב שצריך להשתנות, הופתענו לגלות שאין לתעשיית הקולנוע אג'נדה פוליטית, היוצרים הולכים למקום בו נמצא הכסף כי הם מעוניינים ליצור, וראו זה פלא, הכסף נמצא בעיקר בידי בעלי אג'נדה פוליטית מסויימת מאוד. וכך נראים גם הסרטים". 

הסרט "גיבור בעננים" יעלה ב-2.8 בבתי הקולנוע בכל הארץ