סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.



שחור על לבן
ביוגרפיה. סיפורו של השוטר השחור הראשון בקולורדו, שבמסגרת עבודתו יצר קשר עם הסניף המקומי של הקו קלוקס קלאן והתחזה לאדם לבן שמעוניין להצטרף לארגון.



בימוי: ספייק לי. שחקנים: ג'ון דיוויד וושינגטון, אדם דרייבר ואלק בולדווין. ארצות הברית, 2018. 88 דקות.


מדד רוטן טומטוז: 97%





קשר משפחתי
קומדיה. מומחה לפירוק פצצות שהתאלמן, מגלה במקרה שהאיש שגידל אותו אינו אביו הביולוגי. כשהוא מתחיל לחפש אחריו, הוא פוגש גבר שרמנטי שגר לא רחוק ממנו ונשבה בקסמיו.



בימוי: קארין טרדיו. שחקנים: פרנסואה דמיאן, ססיל דה פרנס, גי מרשאן, אנדרה וילמס, אסטבאן. צרפת, 2017. 100 דקות.


מדד רוטן טומטוז: 85%





המסע המופלא של הפקיר
סרט מסע. צעיר הודי מחליט לעזוב את ביתו ולטוס לצרפת כדי לחפש את אביו, שאותו לא פגש מעולם. כשהוא נוחת, הוא לא עומד בפיתוי ונכנס לסניף של איקאה, שם הוא נרדם בתוך ארון. כשהוא מתעורר, הוא מגלה שהוא נמצא על משאית בדרך למדינה אחרת.

במאי: קן סקוט. שחקנים: דהאנוש, ברנס ביז'ו, ארין מוריארטיגוס. צרפת, 2018. 92 דקות.
מדד רוטן טומטוז :74%




נקודת שוויון 2
פעולה. בסרט ההמשך, ממשיך רוברט מקול, רודף הצדק, להגן על המנוצלים והמדוכאים. אך כשלמשוואה נכנס האדם היקר לו ביותר, הוא נאלץ ללכת רחוק ממה שחשב.

בימוי: אנטואן פוקואה. שחקנים: דנזל וושינגטון, פדרו פסקל, מליסה ליאו, ביל פולמן. ארצות הברית, 2018. 125 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 48% 



אבא אווזה
ילדים. אווז בודד נפצע יום אחד, ונאלץ להישאר מאחור, בזמן שהלהקה שלו ממשיכה בדרכה. כשהוא נתקל במקרה בברווזונים קטנים ומציל אותם, הם מחליטים שהוא אביהם ויחד הם יוצאים למסע. מדובב לעברית בקולו של טל פרידמן. ארצות הברית־סין, 2018. 91 דקות.




נורם בעיר הגדולה 2
ילדים. מלך הקוטב הופך מגיבור למבוקש מספר אחת בניו יורק, ומנסה לטהר את שמו באמצעות מאבק סביבתי על המים. מדובב לעברית. ארצות הברית, 2018. 91 דקות.