פרשת השחקנית שהתלוננה כי הוטרדה על ידי הארווי ויינשטיין והשתיקה לכאורה תקיפה מינית שבציעה, ממשיכה להסעיר את הוליווד: ג'ימי בנט, השחקן שטען כי הותקף מינית על ידי אסיה ארג'נטו כשהיה בן 17, חשף מדוע הוא לא סיפר על האירוע שהתרחש לכאורה בשנת 2013: "לא דיברתי על מה שקרה בגלל שבחרתי להתמודד עם זה באופן פרטי מול האדם שפגע בי".



"הטראומה שלי התעוררה מחדש כשהיא סיפרה כי היא עצמה הייתה קורבן", סיפר בנט למגזין האמריקאי "הוליווד ריפורטר". "לא יצאתי בהצהרה פומבית בגלל שהתביישתי ופחדתי להיות חלק מהסיפור החברתי הגדול".



כזכור, ארג'נטו, אשר התלוננה כי הוטרדה מינית על ידי המפיק הארווי ויינשטיין ומי שנודעה כתומכת נלהבת של תנועת MeToo#, שילמה 380 אלף דולר לשחקן ג'ימי בנט, לכאורה, לאחר שתקפה אותו מינית בחדר מלון לפני כ-5 שנים.



אסיה ארגנטו. רויטרס
אסיה ארגנטו. רויטרס



ממסמכים שהגיעו לעיתון האמריקאי, הכוללים התכתבויות בין עורך דינה של ארג'נטו לבין בנט, עולה כי האחרון שלח לה הודעה בנוגע לכוונתו לתבוע אותה בחודש נובמבר אשתקד, בעקבות אירוע שלדבריו "השפיע לרעה על עבודתו" ו"פגע בבריאותו הנפשית".



"אני מכחישה בתוקף ומתנגדת לתוכנה של הידיעה בניו יורק טיימס כפי שהופצה בחדשות בארצות הברית ובעולם", נמסר מנציגה של ארגנטו. "אני המומה ופגועה מקריאת חדשות שהן כוזבות לחלוטין. מעולם לא קיימתי יחסי מין עם בנט", הוסיפה. השחקנית אמרה כי היא הייתה קשורה לבנט "בקשרי ידידות בלבד" במשך מספר שנים. "הידידות הסתיימה לאחר שנחשפתי בפרשת ויינשטיין, ובנט ביקש ממני כסף מופקע באופן בלתי צפוי".




עורך דינו, גורדון ק. סאטרו, צוטט באומרו כי "הרגשות שלו לגבי אותו יום התעוררו בזמן האחרון, כאשר גברת ארג'נטו הוזכרה כאחת מהקורבנות הרבים של הארווי ויינשטיין".



בעוד שבנט סירב לדבר עם ה"טיימס", עורך דינו טען במייל ששלח לעיתון כי מרשו "ימשיך לעשות מה שעשה בחודשים ובשנים האחרונות, תוך התמקדות במוזיקה שלו".



הארווי ויינשטיין. רויטרס
הארווי ויינשטיין. רויטרס



השחקנית עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות מותו הטרגי של בן זוגה האחרון, אנתוני בורדין. באוקטובר אשתקד היא טענה כי הותקפה מינית על ידי המפיק ויינשטיין, ומאוחר יותר בפסטיבל קאן שבצרפת, בצל קמפיין MeToo#, היא התייחסה להטרדות המיניות בהוליווד. במרכז משפטו של ויינשטיין, שצפוי להתחיל בחודש הבא, עומדות שלוש נשים שונות, והוא מואשם בשש עבירות פליליות שונות.