סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים שעלו לאחרונה לאקרנים.



יונתן אגסי הציל את חיי


דוקומנטרי. יונתן אגסי, אחד מכוכבי הפורנו הגאה הגדולים בעולם, חולק את חייו בין ברלין לישראל. אגסי בונה את תהילתו והצלחתו במה שעל פני השטח נחשב לטאבו עולמי. הסרט חושף מערכת יחסים מפתיעה בין אם לבנה, שבאומץ וברגישות מעזים לבחון מחדש את גבולות התא המשפחתי.



בימוי: תומר היימן. ישראל־גרמניה, 2018. 106 דקות.






היעד... חתונה


רומנטי. לפרנק וללינדזי יש הרבה במשותף – הם שונאים את החתונה שהם נאלצים ללכת אליה, את החתן, את הכלה, את עצמם וגם אחד את השנייה. בעוד שקשה להם להיאבק באינסטינקט האנושי - לאהוב ולהיות נאהב - רק סוף השבוע שבו הם יבלו זה עם זו, יוביל אותם להכריע בנוגע לדילמה הגדולה מכולן – מי ייצא כשידו על העליונה - הלב או השכל וההיגיון הבריא?



בימוי: ויקטור לוין. שחקנים: קיאנו ריבס, וינונה ריידר, די.ג'יי דלנבק. ארצות הברית, 2018. 96 דקות.






מייגן לוי


מלחמה. נערה צעירה ופרועה בורחת מהחיים האמיתיים ומתגייסת לצבא האמריקאי. כשהיא עומדת למשפט על התנהגות פרועה, היא יוצרת קשר מיוחד עם כלב רועים גרמני שמלווה אותה.



בימוי: גבריאלה קאפרת'וויט. שחקנים: קייט מארה, אידי פאלקה. ארצות הברית, 2017. 116 דקות.



מדד רוטן טומטוז : 85%






שרוכים


דרמה פסיכולוגית. ילד שסובל מפיגור קל מאבד את אמו. כשהוא נאלץ לעבור להתגורר עם אביו המנותק, שמרוכז בעיקר בעצמו, האהבה החבויה בין האב לבן נחשפת, נבנית ומתעצמת במהלך ההיכרות המחודשת.



בימוי: ינקול גולדווסר. שחקנים: נבו קמחי, דבל'ה גליקמן, אוולין הגואל, אליהו אלטוניו, דרור קרן. ישראל, 2018. 96 דקות.






קשר קטלני


עתידני. עבריין צעיר שמשתחרר מהכלא, נרדף עלי ידי פושע נקמן וכנופייתו. אחיו, נער מתבגר, מנסה לסייע לו עם כלי נשק מוזר שמצא במקרה.



בימוי: ג'ונתן וג'וש בייקר. שחקנים: ג'יימס פרנקו, דניס קוויד, ג'ונתן שרי, זואי קרביץ, איאן מתיוס, רומנו אוזאריו, קארליי בברלי, קווין קייס. ארצות הברית, 2018. 102 דקות.



מדד רוטן טומטוז : 25%