פרקליטות מחוז לוס אנג'לס קבעה היום (שלישי) כי היא לא תעמיד לדין את השחקן האמריקאי קווין ספייסי, על האשמה נגדו בגין תקיפה מינית שהתרחשה בשנת 1992, זאת משום שעל האשמה זו חלה התיישנות. המקרה המדובר, בו האשים גבר בוגר כי ספייסי תקף אותו מינית כאשר היה ילד, הוצג בפני התובעים בלוס אנג'לס באפריל ומאז נמצא בבדיקה. היום כאמור החליטה הפרקליטות לדחות את התביעה. 

כזכור, כ- 30 אנשים טענו בשנה האחרונה כי הם היו קורבנות להתנהגות מינית לא ראויה מצדו של ספייסי. ביניהם טען השחקן המקסיקני רוברטו קאבאזוס כי ספייסי ניסה לכאורה ללטף אותו בניגוד לרצונו. כמו כן, השחקן אנתוני ראפ טען כי ספייסי ניסה לפתות אותו בשנת 1986 כאשר היה רק בן 14. ספייסי התנצל על כל התנהגות בלתי הולמת שלו, ומאז הפסיק להגיב להאשמות נוספות והתרחק מהחיים הציבוריים.

בעקבות האשמות הרבות שעלו נגדו ספייסי הוחרם מהוליווד, שידורה של העונה החדשה של "בית הקלפים" בכיכובו בוטל, הוא הוצא מהסרט "כל הכסף שבעולם" שבו היה צריך לשחק את התפקיד הראשי, ופרס האמי אותו היה אמור לקבל בוטל. 
 
ספייסי זכה במהלך הקריירה הקולנועית שלו באוסקר על הסרט "אמריקן ביוטי", והוא אחד מעשרות גברים בתעשיית הבידור האמריקאית אשר הואשמו בשנה האחרונה בהתנהגות מינית בלתי הולמת.