כוכבת "גריז" אוליביה ניוטון ג'ון דיברה בפתיחות על מאבקה במחלת הסרטן וסיפרה לראשונה כי לפני חמש שנים התגלה בגופה גידול חדש, אך הביעה תקווה כי היא תצליח "לנצח שוב" את המחלה. הזמרת והשחקנית האוסטרלית, שתציין בסוף החודש את יום הולדתה ה־70, חלתה לראשונה בסרטן השד בשנת 1992, ובשנה שעברה סיפרה כי התגלה בגופה גם גידול סרטני בדרגה 4 בגב התחתון. אולם בראיון שהעניקה השבוע לטלוויזיה האוסטרלית היא חשפה את דבר קיומו של גידול שלישי שהתגלה לפני חמש שנים.



לפי ניוטון ג'ון, אחרי תאונת דרכים קלה בשנת 2013 היא זיהתה גוש על הכתף הימנית, ובדיקות שעשתה קבעו כי לא מדובר בפגיעה שקשורה לתאונה אלא בחזרתו של הסרטן. עם זאת, היא החליטה שלא לספר על כך בפומבי. "חשבתי לעצמי 'אלה החיים שלי' ופשוט שמרתי את זה לעצמי", אמרה.



בראיון, שנערך לקראת צאת ספרה האוטוביוגרפי, סיפרה ניוטון ג'ון כי היא משתמשת במריחואנה רפואית ובחומרים טבעיים נוספים לצד הקרנות וכי היא בטוחה שהיא "תנצח שוב", אם כי הודתה כי "יש רגעים של פחד", אבל היא מנסה שלא לאפשר להם להשתלט עליה.



"אני אחת ממיליונים בקרב הזה. אני לא צריכה לומר קרב, במסע הזה", אמרה. "רבים רואים את זה כקרב, ולא משנה איך אתה בוחר לראות את זה, זו הזכות האישית שלך. אני רואה את זה בתור חלק מהמשימה שלי".



לאחרונה נטען כי ניוטון ג'ון, זוכת ארבעה פרסי גראמי, ביטלה שני אירועים פומביים בשל התקדמות המחלה, אולם דובריה הכחישו זאת וציינו כי מדובר בהתנגשות של לוחות זמנים בשל קידום הספר החדש וכי היא אף הופיעה לאחרונה עם ג'ון טרבולטה באירוע לציון 40 שנה לסרט "גריז".


ביום ראשון היא גם צפויה להשתתף בצעדה השנתית לקידום בריאות הגוף והנפש בעיר מלבורן