השחקנית גל גדות עשתה היסטוריה כשנכנסה לנעליה הגדולות של לינדה קרטר בתפקיד "וונדר וומן" והפכה לכוכבת הישראלית הכי גדולה בהוליווד, אך מסתבר כי התפקיד כמעט ולא היה שלה. השחקנית הבריטית קייט בקינסייל חשפה כי גילום דמותה של האמזונה הלוחמת הוצע לה לפני גדות.



הכוכבת בת ה-45 סיפרה למגזין "וראייטי" האמריקאי כי היא כמעט ולוהקה לתפקיד הראשי בסרט "וונדר וומן", הרבה לפני שגדות בת ה-33 קיבלה את התפקיד: "זה היה לפני זמן רב, בתקופה בה המפיק ג'ואל סילבר היה מעורב בהפקת הסרט".





בקינסייל, ששיחקה בכמה סרטי אקשן כמו "מלחמת האופל", "ואן הלסינג" והחידוש ל"זיכרון גורלי", סיפרה כי התסריט המקורי שקיבלה לא היה טוב בעיניה והיא סירבה לקחת את התפקיד: "זה היה סרט נוראי אם הוא היה מבוסס על התסריט שאני קראתי".



נראה כי במהלך שלבי ההפקה הראשונים התסריט עבר שינויים רבים, ולתפקיד הבמאית נבחרה פטי ג'נקינס. בקינסייל הוסיפה כי לדעתה, בסופו של דבר, הכל הסתדר לטובה: "גל גדות עשתה סרט נהדר".





השחקנית סיכמה ואמרה כי היא לא מצטערת על כך שוויתרה על שובר קופות בסדר גודל כזה: "עשיתי סרטי 'אינדי' עצמאיים בהם ישבתי על חתיכת שטיח מקופל וזה היה נהדר. עשיתי סרטים ענקיים שהיו העינוי הכי גדול בחיי. הכל תלוי בבמאי ובתסריט".