בוב דילן, אגדת המוזיקה והאיש שבעצם אחראי על כל מה שאנחנו מכנים בשם מוזיקת מחאה או פולק, מוציא אלבום חדש "צלילים בלילה" (השם הוא סוג של פרפראזה על "זרים בלילה" של סינטרה, שעליו דילן אמר פעם שהוא גאון).
 
הייחודיות של האלבום הזה היא שדילן עשה הכל בסגנון של פעם, כמו שהיו מקליטים ישירות לצריבה בתקליט, בטייק אחד, בלי שינויים או תיקונים שלאחר הקלטה. אם נאזין טוב טוב להקלטות, נוכל לשמוע תזוזות ברקע ונגיעות לא מכוונות במקושים.
 
זהו אלבומו ה-36 במספר של דילן, ודבר כזה הוא לא עשה מאז התאונה שלו, שגרמה לו להסתגר בביתו, אז החל בהקלטות ראשונות של "הקלטות מהמרתף" ו"ג'ון וואסלי הארדינג".
 

ועוד משהו: דילן לא ממש זקוק לכסף. הוא גם הרבה מעל ומעבר לאגו, כי אין בעצם עיטור או פרס שקשורים למוזיקה שלא הוצע לו, או שהוא לא קיבל. אז מה הוא עושה, הוא מחלק חינם. אבל בהיותו קשיש בעצמו, את החינמים הוא מעביר למעריציו הוותיקים, הקשישים כמותו. הוא עצמו ירכוש 50 אלף עותקים מהאלבום, שיחולקו חינם, לצד ירחון המחולק בבתי אבות ברחבי ארה"ב.
 
בין עשרת השירים באלבום יהיו ביצועים מחודשים לשירים של אמנים שדילן עצמו אוהב, בראשם סינטרה וגם אירווינג באלין, אוסקר האמרשטיין ועוד. דילן (73), סוג של קשיש, לא מפסיק להפתיע או לספק את הסחורה. במילים אחרות, הלוואי על כולנו סבא כזה.