אוהד עזרתי קם כל בוקר ונוסע לעבודת היום שלו כמוכר בחנות נעלי נשים במרכז תל אביב. אחרי שהוא נועל את דלתות החנות, הוא פותח את דלתות המועדונים בארץ ללהקות האלטרנטיביות מחו"ל שהוא מייבא, לטובת אוהבי האינדי הישראלים.



"אמן לא חייב לעשות רעש כדי לרגש", מגלה עזרתי, האיש מאחורי:Zuzz Agency ,חברת ההפקה שלו. "אני רוצה לחשוף את הקהל בארץ, שצמא למוזיקה ולאמנים שמעניקים חוויה מוזיקלית מסוג שונה".
 
כשעזרתי מדבר על "חוויה מוזיקלית מסוג שונה", הוא נזכר, דבר ראשון, ב"הופעה ששינתה את חיי" של ההרכב Sun Tailor" " בפסטיבל אינדינגב. כיום הוא מנהל אותם. "זה היה הדיסוננס שחוויתי בין המוני אנשים שבאו לחגוג והרכב פולק אלטרנטיבי שקט שהופיע על הבמה. היה מין קסם שקרן מהבמה שאי אפשר היה לסרב לו. הבנתי שאפשר לסחוף את הקהל גם עם הופעה מאוד שקטה ואינטימית. זאת הנישה שלי בכל הנוגע לחוויה המוזיקלית שאני רוצה להעניק לקהל. איזשהו ערך מוסף, חוויה מיסטית ואינטימית. משהו שהקהל לוקח איתו מהמופע ונשאר איתו הרבה אחרי".
 

אי אפשר להתעלם גם מהדיסוננס האישי שלך, מוכר נעליים ביום, ומפיק של מופעים מחו"ל בלילה.
"העבודה בחנות הנעליים היא זאת שמחזיקה אותי על הקרקע. אני עובד עם כל סוגי האנשים, כמו אדם פשוט ורגיל. זה נכון לי, ואני צריך את זה. העבודה בחנות מנתקת אותי מהניהול הלוגיסטי והכספי של ההפקות, ויש לי יציבות ושליטה, לא משנה מה קורה מסביב, ותמיד והרבה קורה מסביב. המנהל שלי, שמעון, גם מעניק לי את כל התמיכה שאני צריך כדי שאוכל להשקיע את מרצי וזמני גם בהפקות. מעבר ליציבות זה נותן לי שקט, ואחרי כל המחמאות שאני מקבל בסוף כל הופעה, אני יודע שאני חוזר בבוקר לחנות".
מה גורם לבחור באמצע שנות העשרים לחייו להשקיע משאבים ומאמצים כדי להביא להקות אלטרנטיביות לארץ?
"ההבנה שקיימים הרבה הרכבים מיוחדים שפועלים בעולם כיום, ומישהו צריך להרים את הכפפה ולהעניק לקהל הישראלי את החוויה של המופע שלהם. חשוב גם להתחשב במציאות הכלכלית ולעשות את זה במחירים הגונים, כדי שהקהל יוכל ליהנות בלי לחשוב על הכסף".
 
את הספתח עשה עזרתי עם הלהקה הגרמנית " Pretty Lighting " אשתקד, ותכנן להמשיך עם דמיאן ג'ורדו, שנאלץ לבטל הופעתו בגלל מבצע צוק איתן, "אבל הוא יגיע לארץ", מבטיח עזרתי למעריציו המאוכזבים.
היום עזרתי מתגאה בהרכב " Low " האמריקאי, שאותו ייבא היישר למועדון הבארבי ב 26 בינואר האחרון (בשת"פ ויקטור לוין מ"אריס מדיה"). "זאת להקה מאוד שקטה ואינטימית. אי אפשר להגדיר בכלל את היצירה שלהם, אבל זה בדיוק מה שיוצר את החוויה. זה קסם אישי שמאפיין מוזיקאים יחידי סגולה שניחנו בתשוקה רגשית ונפשית. החוויה שהם מעניקים היא בדיוק החוויה שאני רוצה להעניק, באמצעות ההרכבים שאני מביא לארץ