חיי הורדוס
מוזיקה


אנדרו פארוט ותזמורת הבארוק מעלים את האורטוריה 'סן ג’ובאני בטיסטה' מאת אלסנדרו סטרדלה
המנצח הבריטי אנדרו פארוט, יוביל את תזמורת הבארוק ירושלים בכלים היסטוריים וסוללת סולנים בביצוע האורטוריה המספרת את עלילות הורדוס 'סן ג’ובאני בטיסטה' מאת אלסנדרו סטרדלה, עם הסולנים הדס פארן-אסיה סופרן, אלון הררי קונטרה טנור, אנטוניו אורסיני (איטליה) טנור ויאיר פולישוק באס. הסיפור על חייו של סן ג’ובאני בטיסטה, מתחיל במסעו לארמונו של הורדוס ומסתיים במותו עם בקשתה של בתו החורגת של הורדוס - סלומה. גם חייו של המלחין אלסנדרו סטרדלה היו סוערים, והוא נרצח על ידי רוצח שכיר שהוזמן על ידי בני משפחת לומליני בשנת 1682, בתואנה שחילל את כבודה של בת המשפחה. היצירה תבוצע בבכורה ישראלית.
שני, ב- 20:00 בימקא הבינלאומית, ירושלים, שלישי, ב-20:00 בקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה, תל אביב. כרטיסים ירושלים: 02-6715888, בראבו: *3221, או 072-2753221 או בטלפון 02-6715888

יאסו יאניס
מוזיקה

הרומנטיקן היווני, הזמר יאניס פאריוס חוזר להופעה אחת
פאריוס המכונה ‘הזמר הרומנטיקן של יוון’, חוזר לישראל עם להקה בת 10 נגנים ושתי זמרות ליווי, להופעה אחת. הזמר, שנולד בשם אחר, שינה את שמו מתוך הערצה לאי האהוב עליו – פארוס. הוא החל להתפרסם בשנת 1946 והפך לחביב הקהל, במיוחד הנשים, והופיע על במות חשובות בכל רחבי העולם. הוא נחשב לזמר רציני ובלתי מתפשר, המקדיש את חייו למוזיקה מתוך כבוד וחיפוש איכות.
11.3, היכל התרבות תל אביב, כרטיסים ניתן להשיג באתר “איוונטים” www.eventim.co.il טל. 9066*

מעורב ירושלמי
פסטיבל

טובי המוזיקאים הישראלים יעלו השבוע לפסטיבל ‘צלילים בעיר העתיקה’
קרן אן, שלומי שבן, עלמה זוהר, אלי לוזון, ארקדי דוכין, ישראל גוריון ואסף אמדורסקי, אלון אולארצ’יק ואפרים שמיר, נינט ועוד רבים וטובים, יעלו השבוע לירושלים להשתתף בפסטיבל ‘צלילים בעיר העתיקה’. הפסטיבל המתקיים בפעם הרביעית, יתפרש על פני מסלול מעגלי שיתחיל מרחבת שער יפו, גן הבונים דרך הרובע הארמני, היהודי, המוסלמי ויקנח ברובע הנוצרי עד לשער יפו. במהלך הפסטיבל יתקיימו עשרות מופעים, מסיבות, סיורים ופעילויות ברחבי העיר העתיקה, כולם ללא תשלום. בכל ימי הפסטיבל תתקיים ברחוב בן שטח שלוחת פסטיבל הצלילים במרכז העיר בה יופיעו הרכבים שונים, בהם להקת שפתיים, אמיר דדון, נינט בסט די.ג'יי ועוד.
שני – חמישי, בין השעות 19:00– 23:00, לפרטים נוספים traveljerusalem.com, ובמוקד 106 של עיריית ירושלים.

לכבוד האביב
מוזיקה

פסטיבל האביב של קול המוזיקה יתקיים בסוף השבוע הבא בגליל העליון
פסטיבל האביב של ‘קול המוזיקה בגליל העליון’, יתקיים הפעם ב’הגושרים מלון בטבע’ בשיתוף מועצה אזורית גליל עליון. במהלך סוף השבוע של הפסטיבל תוגש תוכנית מוזיקאלית עשירה במיוחד המיועדת לחובבי המוזיקה הקלאסית. במסגרת הפסטיבל בניהולו אומנותי זו השנה החמישית של צבי פלסר, יתקיימו מפגשים מיוחדים, הופעות של רביעית רובינשטיין ופעילויות בחיק הטבע. בין המשתתפים מריה מאזו (פסנתר), סרגיי אוסטרובסקי (כינור) , גלעד קרני (ויולה) וצבי פלסר (צ’לו).
13-14.3, להזמנת מקומות: 04-6816001, www.hagoshrim-hotel.co.il.