סופר קלאסיקו 4


מוזיקה: אינפקטד מאשרום, רד בנד ואורחים במופע משותף חד פעמי.

אינפקטד מאשרום ורד בנד, הנחשבות ללהקות פורצות דרך כל אחת בתחומה, ישתפו פעולה לראשונה על הבמה במסגרת מופע הסופר- קלאסיקו  4. בערב יתקיימו הופעות מלאות של רד בנד ושל אינפקטד מאשרום, ובשיאו שני ההרכבים יחברו לביצוע משותף של מספר שירים. למופע של אינפקטד יצטרפו כמה שחקני חיזוק מפתיעים: 'היהודים' יעלו לביצועים משותפים, 'התקווה 6' יבצעו שיר מהאלבום החדש ויהיו עוד הפתעות.

2.4.15, Live Park - אמפי פארק חדש מבית זאפה בראשון לציון, פתיחת דלתות בשעה 20:0, מרכז הזמנות זאפה: 9080 *  



 אינפקטד מאשרום. צילום: יח"צ

כאן זזים

מחול: יצירות מקוריות של כוריאוגרפים מובילים במסגרת פסטיבל האמנויות בירושלים .
 
הפקולטה למחול מעלה מבחר יצירות מקוריות של כוריאוגרפים מובילים ויצירות נבחרות  מתחרות הכוריאוגרפיה על שם גרטרוד קראוס שהתקיימה בינואר האחרון, במסגרת פסטיבל האמנויות בירושלים.
 
בין הכוריאוגרפים שיצירותיהם יוצגו במופע: נטע פולברמכר, נעה צוק, עידן כהן, רועי אסף וטליה בק. בערב המופע יוצגו ברחבת ז׳ראר בכר מיצגי מחול ואופנה,
תלבושות מקוריות שעוצבו בפרויקט משותף של הפקולטה למחול והמחלקה לעיצוב אופנה ותכשיטים בבצלאל.
יום ראשון, ב- 20:00, במרכז ז'ראר בכר, ירושלים. לכרטיסים: 054-9293405 ובאתר הפסטיבל.
מעבדות לחירות
מוזיקה: הפקה חדשה לאופרה ‘נבוקו’ מאת ג’וזפה ורדי

האופרה הישראלית מעלה הפקה חדשה לאופרה היהודית ‘נבוקו’ מאת ג’וזפה ורדי. זוהי הפקה משותפת לאופרה הישראלית ולאופרה של ליאז’, בניצוחו של דניאל אורן (בתמונה). ‘נבוקו’ מגוללת את סיפור חורבנה של ירושלים על ידי נבוכדנצר מלך בבל, ואת נסיונותיו של העם היהודי לעצור את הטרגדיה. שירת מקהלת העבדים שבאופרה נחשבת לאחד מהקטעים המוזיקליים היפים ביותר ברפרטואר המקהלות באופרה ובכלל.
בית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, 7.4.15-25.4.15.