טלמה היא אחת מאלה שרוקדות, קופצות ומתופפות בקצב סוחף. אחת מאלה שאתם נהנים ממנה כשאתם הולכים לראות את להקת מיומנה. כנראה שאין צורך לספר לכם על המופע התיאטרלי שמשלב ריקוד ובמה מיוחדת לכל נגן (פודיום), בזמן שהקהל נמצא באמצע. להקת מיומנה הפכה כבר מזמן לסוג של מאסט. אין מי שלא ראה, ובצדק.

קרוב לארבע שנים שהיא מקיפה את העולם עם להקת מיומנה, עם רזומה של מאות הופעות בשנה. אנגלית היא שפת האם של טלמה, ולכן היא מלהטטת בקלות במעבר בין שתי השפות. ועכשיו טלמה מתפתחת לכיוון חדש. תחת הטייטל זמרת־ יוצרת היא מוציאה אלבום חדש, "לטוס". הקליפ כולו מצולם בסגנון סלפי, כולל מוט הסלפי המתבקש. 
זהו, ככה נראה העתיד, קליפים שכולם מצולמים כסלפי באייפון?

"התחלתי לצלם את 'לטוס' לפני שהשיר נכתב, בתחילת 2011 , ועוד לפני שהיה קיים סלפי או מוט סלפי - אין שימוש במוט סלפי בקליפ. הוא צולם בהתחלה באייפוד טאצ', שבזמנו שימש לי כמצלמה ונגן מוזיקה. אחר כך גיליתי את גו פרו 2, בניו יורק ב־ 2013 . באותה תקופה ביליתי עם מיומנה רוב השנה ברחבי העולם, כשרצנו עם המופע 'מומנטום' מסין לדרום אמריקה, אוסטרליה, אירופה ועוד. ממש כל העולם.

היה לי צורך לתעד את כל ההופעות ועשרות שדות התעופה שהיינו בהם. לפעמים אתה קם בבוקר בבית מלון, ושוכח איפה אתה לכמה רגעים, איזו מדינה ואיזו עיר. זה נשמע לא הגיוני, אבל היינו עושים יותר מ־ 300 הופעות בשנה. השיר נכתב יחד עם המפיק שלי, אורי טולדנו, באחד הביקורים הקצרים שלי בארץ".
יותר מ-300 הופעות בשנה? איך מצליחים לשמור על שפיות?
"כבר כמעט חמש שנים אני במיומנה. בקבוצה כולם עושים הכל: שרים, רוקדים, מנגנים וכו'. כל אחד מצטיין במשהו, שעל הבסיס הזה הוא מתקבל, וכמובן שעליו ללמוד את השפה הקבוצתית ולהשתלב. בכל הופעה יש תפקידים שהולכים על פי שם של מי שבדרך כלל עשה את ההופעה במקור, לדוגמה 'תפקיד רותי' או 'תפקיד ונדרסון'. כל פרפורמר לומד בדרך כלל שניים־שלושה תפקידים בכל מופע, וכך משבצים. כמו שאתה מבין, מדובר בפול טיים ג'וב. מאוד אינטנסיבי. יש לנו ממש שפה משותפת ובדיחות פרטיות".
ממש Fame הישראלים.
"אם היית רואה מה הולך מאחורי הקלעים, מריבים של בנות בחדר הלבשה, שחקן שהשתכר בטיסה ואיים לפוצץ את המטוס, איחור לטיסה, בעיטות לפרצוף – בטעות - באמצע קטע בהופעה, ואף שבור כתוצאה מזה, מישהו שהיה חייב להתפנות ולכן לא עלה לבמה. היינו בדרום אמריקה והיה לו שלשול נוראי.

משחקי שתייה שנגמרים בריצה בעירום במלון. פעם אחת השארתי צעיף על מנורה בחדר המלון ויצאתי לחדר ליד, לאחת מחברות הלהקה. הצעיף נשרף מהמנורה, אזעקה הופעלה במלון בשתיים בלילה, מה שגרם לכולם לצאת מהחדרים, ובסוף התפתח למסיבת פיג'מות מאולתרת בלובי. אנחנו אנשים שנמצאים כל כך הרבה ביחד: טסים, אוכלים, ישנים, מופיעים, מזיעים, מכירים, מתאהבים, נפרדים. הכל ברוח טובה ובעיקר בכיף אדיר!"
 
מתי התחלת לעבוד על האלבום?
"התחלתי לעבוד באופן עצמאי ולכתוב אלבום אחרי בערך שנה בקבוצה. כל פעם שהייתי חוזרת לארץ, אורי, המפיק, ואני, היינו מקליטים או כותבים משהו ושולחים אותי לנסיעה הבאה עם משהו לעבוד עליו. כשסיימנו לעבוד על האלבום, ידעתי שהשלב הבא בפתח והתחלתי ליצור מופע עצמאי Welcome Aboard , שמבוסס על שואו, שבו אני משתפת שתי רקדניות מדהימות".
 
על הבמה מופיעה טלמה עם ארבעה נגנים שעוטפים את המופע בסאונד עדכני, עם השפעות של מוזיקת פופ ואלקטרוניקה עכשווית. בהופעה שתושק הערב היא תשיר חומרים מקוריים מאלבום הבכורה, לצד גרסאות כיסוי לשירים שהיא אוהבת במיוחד, פלוס הצצה לעושר עולמה הצבעוני, המגוון, הבינלאומי והסופר אנרגטי.
Talma Show – Welcome Aboard,, רביעי (היום), 22:30 , הפסאז', תל אביב