ניקי מינאז' נגד טיילור סוויפט 


אתמול הוכרזו המועמדים לטקס ה-VMA לשנת 2015, שייערך בחודש הבא, כרגיל בשנה האחרונה, את מירב המועמדויות לקחה טיילור סוויפט (כי מגיע לה), עם 11 מועמדויות.

ניקי מינאז', שזכתה לשלוש מועמדויות בלבד, לא ממש אהבה את הרעיון הזה והיא לא עוברת על זה לסדר היום. מינאז' הביעה את מחאתה בטוויטר, עם ציוצים קשים שגררו תגובות גם מטיילור עצמה, וגם מעוקבים אנונימיים.

"אם הקליפ שלכם כולל נשים דקיקות, תקבלו מועמדות לקליפ השנה" כתבה מינאז'. טיילור לא נשארה חייבת, וענתה לניקי: "מעולם לא עשיתי דבר מלבד לתמוך בך ולאהוב אותך, לא מתאים לך לקומם נשים אחת נגד השניה, אולי אחד הגברים לקח את המקום שלך".
   


גם ניקי וגם טיילור קיבלו הרבה תגובות על הציוצים שלהן, חלקן תומכות, חלקן ביקורתיות, בסופו של דבר אמרה ניקי מינאז' שהיא לא מבינה על מה כל המהומה, והדברים שלה לא היו מכוונים כלפי טיילור, אלא כלפי ה"מדיה הלבנה".
 
אד שירן וברונו מארס מתחילים ריב משלהם 

ברונו מארז כנראה התקנא בריב של טיילור וניקי מינאז', והחליט לפצוח במריבה נוספת, הוא בחר כקורבן את אד שירן, כשהעלה לטוויטר את הציוץ: אני רוצה להצטרף גם למריבה בטוויטר, VMA הוא ה-WWF החדש, אד שירן Fuck You!. 




שירן הרים את הכפפה והחזיר לו בציוץ משלו: @BrunoMars but all my crew know that Bruno has eyebrows dat be uno. And plays Cluedo with SuBo, but you lose coz you blow

ולא רק להם עשתה מלחמת מינאז' סוויפט חשק, גם קים קרדשיאן לא חסכה מהעולם את מה שהיא חשבה, והיא צייצה – חכו חכו, אני בפריז, ועכשיו אמצע הלילה, אני מעלה תמונות שלי ובכלל לא יודעת מה הולך בעולם המוזיקה. יום משעשע עובר על הטוויטר, אנחנו יכולים להניח שאת ניקי מינאז' זה קצת פחות מצחיק.
הריב המרשים שלה עשה לנו חשק, עד כדי כך שהרמנו פלייליסט החדש של eco top hits. לעוד חדשות מוזיקה, היכנסו