דנה לפידות הוציאה סינגל שני, ״מסתובב לו בעולם״, לקראת אלבומה השני, ומוכיחה שאחרי ״הסיבוב״ הקודם שלה, היא מוצאת בהדרגה את הכיוון והדרך הנכונה לאוזן וללב, בעזרת שילוב נפלא של קול מלטף, טקסט ועיבוד מעולה של תמיר צור ודן ציפורי. לפידות כתבה והלחינה בסגנון ים תיכוני קצבי, מדליק, עם פזמון שאפשר לשמוע בלופ.



מאיר אלפי שיחרר את ״תאילנד״, סינגל ראשון בדרך לאלבום שני, שנכתב והולחן על ידי תמר יהלומי. מדובר בסגנון דאנס ים תיכוני קיצי, קצבי וקליט, שממשיך את ״טרנד המקומות״ בחו״ל (״בוקרשט״, ״קופנגן״, ״בחוף של טרפנטוני״ וכו'). שיר גרובי המשלב מחיאות כפיים, עיבוד מעולה של תומר מתנה וקולו מלא הפוטנציאל של אלפי. כפיים לאלפי.




לידור יוספי מנסה להתקמבק על ידי שיר שכתב והלחין, ״תני לי לחזור״. מדובר בבלדה בסגנון מזרחי־נוסטלגי, המספר על אהבה וגעגוע לאהובה, או אולי לקריירה שהתאיידה. שיר קיטשי להחריד, משעמם וחדגוני, המיירט את משאלותיו.

עידן יניב שחרר את ״בדרך לעצמי״, שכתב נועם חורב והלחין ניצן קייקוב. בלדה המתארת מסע שעובר אדם עד להגשמה עצמית: ״ופגשתי את עצמי שלם ומפורק/ הולך על חבל דק/ מחפש את המשמעות״, המתאימה ליניב כמו כפפה ליד. יניב מוסיף את הרגש והטאץ' בביצוע איכותי ומעולה, בהחלט מצא את דרכו.



משה פרץ ועומר אדם משחררים דואט, ״היא רוצה לרקוד״ - כיאה לצמד שמסתער על מופע ענק משותף, שכתב והלחין דורון מדלי. השיר נפתח בקול בחורה שמצחקקת במבטא הודי: ״אני רוצה לרקוד״. מכאן ניתז שיר קצבי, מרקיד ושמח במקצב אירי, המלווה בכינורות, המזכיר את הטראק baileys) upgrade).

הצמד אדם־פרץ, שעשה הרבה רעש בראיון משותף שבו חשפו את דעותיהם השוביניסטיות, החליטו הפעם ללכת על שיר שמדבר על בחורה שלא רוצה להיות כמו כולן, כי מה היא בסך הכל רוצה? לרקוד: ״זה לא מעניין היא אומרת/ שגרה זה פאסה/ אז אל תנסה להיות כמו כולם/ היא אחרת/ אין מה לעשות איתה/ היא רק רוצה לרקוד״. לחן סופר קליט ועיבוד מעולה של הנרי, והרי לכם שיר שיגרום לכל הבנות מה זה לרקוד.