12,000 צופים נלהבים, בהם גם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגיעו הלילה (שלישי) למופע הענק של מריה קארי בראשון לציון.
הדיווה והאוקטבות, מריה קארי, עלתה לבמה בלייב פארק שבראשון לציון, אל מול 12,000 צופים. היא עשתה זאת אומנם באיחור של שעה ורבע, אחרי שהקהל המיוזע בחום של אוגוסט כבר החל בקריאות בוז, אבל סיפקה את הסחורה כשפתחה את המופע בשיר "It's like that" ומיד אחר כך בלהיט העבר "Emotions". וכן, היא הגיעה ל"וויסל טון" המפורסם שלה. 
 
כיאה לדיווה, קארי, או כמו שהיא כינתה את עצמה "המפקד האחראי", ביקשה מהקהל שיפסיק לעשן, כי "זה הורג לה את הקול", כדבריה. "נעים כאן בחוץ", היא קראה לעבר הקהל ואי אפשר היה להסכים איתה, לפחות לא מבחינת מזג האוויר. "אני אוהבת אתכם, תודה"! קראה מריה בעברית. "הכל סבבה"? שאלה, והקהל החזיר אהבה.
 

יום לפני ההופעה סיפרה קארי כי היא ובן זוגה, ג'יימס פאקר, המיודד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, הזמינו את הזוג להופעה. קארי אמרה: "אני די בטוחה שהם עסוקים מאד, אבל זה יהיה לי לכבוד אם הם יהיו שם״. ואכן, דקות לפני תחילת ההופעה, הפתיעה רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו את הזמרת, כשבאה לפגוש אותה מאחורי הקלעים.


שרה נתניהו קפצה להגיד שלום מאחורי הקלעים. צילומים: יוסי מאמיה


נכון, זו לא הכוכבת של 1990, והקול לעיתים בוגד בה, אבל אין ספק שהדיווה התאמצה למעננו ויצאה מגדרה, וזה לא מעט 25 שנה אחרי שיא הצלחתה. או כמילות שיר הקתרזיס Without you שסיים את המופע - "I can't give anymore", מריה נתנה הכל.