הלילה (ראשון) התקיים ה-VMA - טקס פרסי הקליפים של MTV בתיאטרון מיקרוסופט בלוס אנג'לס.

את הטקס הנחתה הזמרת מיילי סיירוס, שכרגיל לא השאירה הרבה מקום לדמיון ועלתה לבמה בלבוש מינימלי, תוך שהיא חשפה "בטעות" את החזה שלה, לאחר שכבר בכניסה, חשפה את ישבנה. בנוסף, היא ביצעה שיר חדש שעוסק בעישון מריחואנה והשאירה את הצופים בקהל ובבית המומים.

בגזרת ה"אני באמת שרה ולא צריכה שערוריות", השאירה טיילור סוויפט (כרגיל) אבק לשאר המועמדים וזכתה בשלושה פרסים, מתוך ארבעה אליהם הייתה מועמדת, כשהיא זכתה בפרס החשוב ביותר, הקליפ הטוב ביותר לשיר  "Bad Blood".


טיילור סוויפט, כרגיל מעל כולם. צילום: רויטרס

הקליפ הטוב ביותר בקטגוריית הגברים הוענק למארק רונסון וברונו מארס עם השיר: "Uptown Funk" והקליפ הטוב ביותר בקטגוריית הנשים הוענק לטיילור סוויפט (שוב) לשיר: "Blank Space".

בקליפ ההיפ-הופ הטוב ביותר זכה הקליפ: "Anaconda", של הזמרת ניקי מינאז' ובפרס השיר הטוב ביותר של הקיץ, זכתה להקת הבנים: "5 Seconds Of Summer" עם השיר: "She's Kinda Hot".

אבל למרות כל השערוריות, מסתבר שב-MTV מתייחסים גם לקליפים חברתיים ובקטגוריית הקליפ בעל המסר החברתי, זכה השיר של ביג שון, קנייה וסט וג'ון לג'נד: "One Man Can Change", מה שסחט מקניה ווסט נאום של 13!! דקות על חינוך ילדים. את הסיבה לכך תבינו עוד מעט...

בינתיים, ג'סטין ביבר חזר לבמת VMA לאחר הפסקה של שנתיים וביצע שני שירים חדשים לשמחת המעריצות, ונראה אפילו מתרגש מהחזרה שלו אל הבמה שהוא הצהיר בעבר שהוא אוהב מאוד, אבל השיא של הערב נרשם במפגש של טיילור סוויפט וקנייה וסט, בעלה של קים קרדשיאן.

כזכור, במפגש האחרון שלהם על במת הטקס בשנת 2009, הראפר התפרץ בסערה לבמה וחטף את המיקרופון מסוויפט במהלך נאומה וטען כי הפרס מגיע לביונסה ולא לסוויפט, במה שנחשב לאחת השערוריות הגדולות בטקס לאורך השנים.


קניה ווסט יהיה נשיא ארה"ב? צילום: רויטרס

הלילה, סוויפט (שזכתה בשלושה פרסים מתוך ארבעה בהם הייתה מועמדת), ניסתה למזער את הנזקים וסיפרה כי "כולם בעולם מכירים את המפגש הידוע לשמצה שלנו, אבל מה שלא יודעים הוא שהאלבום הראשון שקניתי באייטונס היה של ווסט", מרגש.

סוויפט הוסיפה, בפרודיה על כך שווסט חטף לה בזמנו את המיקרופון: "לכל הזוכים האחרים הלילה, אני באמת שמחה בשבילכם ואתן לכם לסיים לנאום, אבל תזכרו שלקנייה ווסט יש את אחת הקריירות הגדולות בכל הזמנים".

ווסט שאוטוטו מגיע להופיע בארץ, הודיע בצעד שגרר מחיאות כפיים ותשואות, כי הוא מתכוון לרוץ לנשיאות ארצות הברית בשנת 2020 ולנו נשאר רק לדמיין איך קים תראה כאשת הנשיא. אגב, לכל מי שכבר מכין את הקמפיין, ווסט טרח להזכיר כי הוא עלה לבמה לאחר שעישן משהו. ולא, אנחנו לא מדברים על סיגריה רגילה.



מדמיינים אותה כאשת הנשיא? צילום: אינסטגרם