את סיון גור ראיתם לראשונה לפני שמונה שנים. היא הייתה אז זמרת אשדודית שהגיעה ל"כוכב נולד" כנערה מתבגרת, והודחה קצת לפני הגמר.



מאז השיקה מספר סינגלים: "אהבה", שכתבה לה דיקלה, "מי ידע", "כמעט נגמר" ועוד. כיום גור בת 27, ולא מפסיקה לעשות מוזיקה: "אני מופיעה כל הזמן. חתונות, ועדי עובדים וכמובן אירועים של העדה הגיאורגית בארץ ובחו"ל. אבל אני חושבת גם על אפיקים נוספים, ובמקביל לומדת לתואר מדעי החברה והרוח".



בעקבות סערת התרבות של מירי רגב, הקליטה גור את "מירי רגב נשמה". "אחרי שמירי רגב מונתה להיות שרת התרבות והספורט, הרבה גבות הורמו", היא משחזרת. "לא מעט אנשים טענו שהשרה החדשה לא מתאימה לתפקיד. אז החלטתי להקליט, יחד עם היוצרים רון שלום ואלי זולטא, את השיר 'מירי רגב נשמה'. השיר יצא כמפגן תמיכה בשרה, ומטרתו להראות שיש אמנים בארץ שמאמינים במירי רגב ובדרכה הפוליטית".



איך נולד השיר?
"במהלך פגישה משותפת עם הסוכן שלי, יורי מגד, והיחצן שלי, אסף ויינר, ניהלנו שיחת חולין על כל המלודרמה שהתרחשה סביב מירי רגב. באותו יום התפוצץ נאום הבהמות. שלושתנו דיברנו על זה שאנחנו אוהבים את מירי רגב, ומפרגנים לה על כל הפעילות והאומץ שהיא מפגינה. החלטנו שמישהו צריך לפרגן למירי, ופתאום עלה הרעיון להפיק שיר לכבודה. עוד באותו היום דיברנו עם רון שלום, כדי שיכתוב טקסט שנון כמו שרק הוא יודע. משם הגענו ללחן של אלי זולטא לשיר 'לכי תספרי לכולם', שגם נדלק על כל הרעיון, והחליט להצטרף אלינו".



ומה דעתך על הסערה?
"אני התביישתי בגיבורי התרבות. הדרך שבה הם התבטאו הייתה, בעיני, ביזיון. זה לא שכל אחד אמר את דעתו, ופה נגמר הסיפור. היו שם מילים שאתה ממש לא מצפה לשמוע מאנשים שהם אבני דרך בתרבות הישראלית. ישר תקפו את מירי בלי לתת לה הזדמנות להוכיח את עצמה. בואו לא נשכח שאין לה שום רקע, והיא נכנסה ישר לעניינים כאילו תמיד הייתה שם. היא טיפלה בכל מקרה לגופו ולעומקו. לא משנה אם הגיעו אליה אמנים מהשמאל או הימין. היו הרבה אמנים שמיהרו לנבוח".