אנחנו נהיה שם בשבילו

מוזיקה

ג’ון בון ג’ובי מגיעים לפארק הירקון


‘בון ג’ובי’, מלהקות הרוק החשובות בהיסטורית הרוק העולמית מגיעה להופעה חד פעמית בישראל בשבוע הבא. היסטוריית ההצלחה של בון ג’ובי נמשכת כבר 30 שנים. הלהקה, שהפכה לאייקון של הרוק האמריקני, מכרה למעלה מ- 130 מיליון תקליטים והוציאה אין ספור להיטי ענק.

ההופעה בישראל היא המופע הסוגר של סיבוב ההופעות של ההרכב באסיה, ועל פי המארגנים צפויה הופעה של כשעתיים וחצי עם מיטב הלהיטים של ההרכב ושירים נדירים שצורפו במיוחד עבור מעריצי הלהקה בארץ. 

בראיונות שהעניק לעיתונות הישראלית, אמר בון ג'ובי שהוא מצפה להגיע לישראל. אנחנו נחכה לו בפארק. 
עשרות כדורים פורחים יצבעו את השמיים בגלבוע ובנגב

פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי יוצא לדרך בחוה’מ סוכות.  החלק הראשון של הפסטיבל יתקיים בגן הלאומי 'מעיין חרוד' ב 29-30.9, והחלק השני בפארק הבשור (אשכול), בצפון הנגב, ב- 1-2.10. 
 
השנה תתקיים לראשונה גם צניחה חופשית מבלון פורח, שיבצעו צנחנים וצנחניות בינלאומיים, טייסים בינלאומיים וישראלים יחברו למטס צבעוני בשעות היום, ובלילה יתקיים מופע מואר Night Glow. 
 
בשני האתרים יתקיימו עוד אירועים לכל המשפחה ותתאפשר לינת שטח.
פסטיבל ‘מהגלבוע אל הנגב מגבוה’, לפרטים נוספים, חבילות לינה והזמנת כרטיסים:http://www.gobalon.co.il/
פסטיבל מספרי סיפורים, הגדול מסוגו בעולם, נפתח אמש בגבעתיים

פסטיבל מספרי סיפורים שנפתח אמש, מזמן לבמה למעלה מ-800 מספרים, בהם קרן פלס, יצחק נבון, משה ארנס, השר יואב גלנט, עמוס עוז, אלי עמיר, דרור קרן, ג’קי לוי, קובי אריאלי, חנוך דאום, נתן דטנר, שי אביבי, מסקי שיברו, גברי בנאי, אורי בנאי, אבשלום קור ועוד רבים וטובים. 
 
בין האירועים הבולטים של הפסטיבל יקיים מייסדו ומנהלו האמנותי, יוסי אלפי, מפגש של אחד על אחד עם שמעון פרס, מחר ב-18:00. 
אורח מיוחד מחו"ל - עיסאם עראבו, מגדולי הזמר העיראקי, ביום שישי הבא ב-21:00. 
24.9-5.10, בתיאטרון גבעתיים. לפרטים ולכרטיסים:
 http://stories.pashbar.co.il/. 03-5745005 או בקופת הפסטיבל- 03-5730661
הבו לנו יין
פסטיבל

חג היין חוזר למתחם התחנה בתל אביב. האירוע, המתקיים זו השנה השנייה, מציע טעימות ממבחר גדול של יקבים ישראלים, טעימות של יינות מיובאים מיקבים משובחים בחו"ל והופעות חיות.
 
טעימת היינות הינה חופשית וללא הגבלה, ברכישת כוס בכניסה למתחם. 
30.9 – 1.10, החל מ- 18:00, grape-man.com/wine-fest או בטלפון 03-5180533.
חגיגה לעיניים
קולנוע

פסטיבל חיפה ה-31 ייפתח מחר. פסטיבל הסרטים חיפה יתקיים כבכל שנה בחול המועד סוכות, 26.9-5.10, בסינמטק חיפה ובבתי קולנוע נוספים באזור. בפסטיבל, שחוגג השנה 31 שנים להיווסדו, יוקרנו תשעה סרטים ישראלים עלילתיים חדשים, 14 סרטים ישראלים תיעודיים חדשים, 46 סרטים קצרים וסרטי אנימציה, 15 סרטי יצירה צעירה ומיטב התוצרת הקולנועית הבינלאומית, של 2015. 
 
בפתיחה החגיגית של הפסטיבל, מחר ב-21:00, תתקיים הקרנת בכורה של הסרט 'התכנית' (The Program), המגולל את סיפור עלייתו ונפילתו של רוכב האופניים לאנס ארמסטרונג. את הסרט ביים הבמאי הבריטי הוותיק והמוערך סטיבן פרירס ולתפקיד הראשי לוהק השחקן האמריקאי העולה בן פוסטר.
בואו לקרקס
פסטיבל

העיר מודיעין תארח אמני קרקס מכל העולם במהלך חול המועד. עשרות מופעי קרקס מודרני, על כל צורותיו, מהארץ ומהעולם בפסטיבל ייחודי שידבר לילדים ולמבוגרים גם יחד. 
 
בין האירועים - מופע שנוצר במיוחד עבור הפסטיבל ובו משתתפים אמני קרקס ישראלים ואמנים מחו"ל, פרויקט בינלאומי של מופע קרקס-קברט עם אמנים מגרמניה, ארגנטינה וברזיל, ועוד. 
 
לצד המופעים באולמות שיתקיימו בשעות הבוקר ואחר הצהרים, יתקיימו בכל אחד מהימים גם מופעי חוצות פתוחים לקהל בין 18:00 – 23:00.
29.9 – 1.10, קריית הפסטיבל בזירת מתחם התרבות והיכל התרבות של מודיעין מכבים רעות.
אני גיטרה
מוזיקה

נגנים בינלאומיים ישתתפו בפסטיבל ‘פניני גיטרה’ . הפסטיבל הבינלאומי לגיטרה מציין השנה עשור לפעילותו בנתניה.  לצד קונצרטים של גיטרה קלאסית, יתקימו גם הופעות של מוזיקת עולם, פלמנקו, ג’אז לטיני ומוזיקה עתיקה. 
אמנים מקומיים ינגנו לצד אורחים מהעולם, בהם רביעית ‘אקווארל’ הבריטית הנודעת שתופיע ביום שני ב-21:00 בהיכל התרבות, נתניה.
28.9-1.10, הכניסה לכל המופעים ללא תשלום בהזמנה מראש.
כל העולם כולו
מוזיקה

פסטיבל חדש ‘קול העולם’ יתקיים בחול המועד ברחובות. ליאור אלמליח וארז מונק, המנהלים האמנותיים של הפסטיבל, מסרו כי יצרו את הפסטיבל בהשראת אירועים עולמיים מפורסמים של מוזיקת עולם. “באמצעות הפסטיבל ניצור מערך של חילופי אמנים בין מדינות שונות, שיזמן לארצנו ולעיר רחובות מוזיקאים מכל העולם שירצו לקחת חלק בפסטיבל גם בשנים הבאות.” הם מסרו. הכניסה להופעות ללא תשלום, למעט שתי ההופעות -  נגן הפלמנקו דוקנדה ומארק אליהו עם לירז צרכי וריף כהן.

עוד יופיעו  דודו טסה והכוויתים, אישתאר והג’יפסים בליווי התזמורת האנדלוסית הים תיכונית אשקלון, זוהר פרסקו מארח את קריסטוס ברבס היווני, יונתן רזאל עם דניאל זמיר, להקת טררם, הרכב בורה דוגיק מבלגרד, הרכב ‘קומון בנד’, טניה וינוקר ועוד ועוד. אל תחמיצו את פסטיבל הגרוב ומוזיקת עולם.
 
קול העולם, רחובות, גרוב ומוזיקה בינלאומית 29-30.9. רכישת כרטיסים למופעי היכל התרבות-  08-9364979.
קניה כוכב עליון
מוזיקה
 
קניה ווסט מגיע להופעה אחת בישראל. בעוד חמישה ימים זה קורה – קניה ווסט – מהמוזיקאים המצליחים ביותר בימינו ואייקון אמנות ואופנה, יעלה על הבמה באיצטדיון רמת גן ב-30.9 ויבצע את להיטיו הגדולים מול הל המעריצים המקומי. ווסט, שהטיים מגזין הכתיר כאחד מ-100 המשפיעים בעולם מספר פעמים, ומי שזכה בפרסי גראמי רבים, ביקר כאן באביב האחרון עם רעייתו קים קרדשיאן ובתו בת השנתיים.


קניה ווסט מופיע בארמניה. צילום: טוויטר
 
כרטיסים בטלפון 2207* או דרך האתר: www.2207.co.il.
התימנים באים
פסטיבל

דודו אהרון ואביהו מדינה בין המשתתפים בפסטיבל תימנה בראש העין. פסטיבל ‘תימנה’ בראש העין, חוגג את תרבות יוצאי תימן בצלילים ובטעמים ממורשת העדה - ממטעמי המטבח התימני ועד לדוכנים של יצירות צורפות - באי הפסטיבל יוכלו ליהנות מניגונים ופיוטים, הרקדות, תצוגת אופנה, שוק אמנויות וכמובן מופעים. 
 
על הבמה המרכזית יופעו השנה דודו אהרון, יואב יצחק, סגיב כהן, ציון גולן, אביהו מדינה והאחים עמרם במופעים מלאים.
30.9 – 1.10, 16:00-23:00, 
הכניסה חינם.