1.מסע ההופעות הנוכחי, שנקראBon Jovi Live, שהוא לא בדיוק מסע אלא יותר כמו סיבוב הופעות קצר ונקודתי, נועד לקדם את האלבום ששחררה הלהקה ב־2015 – Burning Bridges – אשר הוקלט מתוך מחויבות חוזית של הלהקה לחברת התקליטים שאותה עזבו לאחרונה, אחרי 32 שנה (ב־2016 צפוי לצאת אלבום אולפן חדש). 

2. ההופעה הראשונה בסיבוב נערכה ב־11 בספטמבר באינדונזיה, וההופעה האחרונה של המסע תיערך אצלנו בתל אביב. זאת הפעם הראשונה שהלהקה מופיעה בישראל, והיא תגיע לכאן עם 150 אנשי צוות. “אני מאוד מתרגש”, אמר סולן הלהקה ג’ון בון ג’ובי, בראיון לאילן לוקאץ’ בחדשות ערוץ 2. “תמיד אמרתי שאני רוצה להגיע לישראל”. ולמקרה שאתם תוהים, לחברי הלהקה לא היו דרישות מיוחדות, והם חפים לחלוטין מגינוני דיוות ורוקרים קלישאתיים. הבקשה היחידה של ההפקה הייתה להוציא את כל הפרחים מהחדר במלון “דן” ולוודא שהכריות והשמיכות סינתטיות, משום שג’ון סובל מאלרגיות. 
 3.על מופע החימום הופקד הצמד גיא מנטש ויהל דורון, או בשמם הבימתי גיא ויהל. הם נבחרו מתוך 20 אמנים ישראלים שהתמודדו על הזכות לחמם את הלהקה. הצמד, שהתגלה בעונה הראשונה של "דה ווייס" ונקרא בעבר "רבל דיי", הוציא עד כה שני אלבומים, האחד באנגלית והשני בעברית. השניים הגיבו על הבחירה בהתרגשות גדולה, וסיפרו שבילדותם נהגו לגנוב מהאחים הגדולים שלהם את האלבומים של בון ג'ובי ולהאזין להם. 

4. מתברר שללהקה יש קהל די גדול בישראל. בתוך שלוש שעות בלבד מרגע פתיחת מכירת הכרטיסים להופעה נמכרו 8,600 כרטיסים, ובתוך חמישה ימים נמכרו 20 אלף כרטיסים ואזלו כל הכרטיסים למתחם ה־VIP (שעלו לא פחות מ־1,500 שקלים). עד כה נמכרו 45 אלף כרטיסים, אך אל דאגה, מי שעוד שוקל ללכת יכול להירגע - נותרו כרטיסים.
5. אל תבנו על רשימת שירים מהודקת ונעולה. ג’ון בון ג’ובי עולה מדי ערב לבמה ושר פחות או יותר מה שמתחשק לו. אך זאת נוסף ללהיטים שכמעט תמיד יהיו חלק מההופעה, ובהם: You give love a bad name, Born to be my baby, Livin’ on a prayer Keep the faith, It’s my life ועוד.


אל תבנו על רשימת שירים מהודקת. צילום: רויטרס

מכאלה שכבר צפו בהופעה מהמסע הנוכחי דווח שהלהקה נטתה לשיר יותר בלדות, אבל כל האפשרויות פתוחות. “כל מי שמכיר אותי ואת הלהקה שלי יודע שלא צריכה להיות תוכנית”, אמר לחדשות ערוץ 2. “יש לנו קטלוג מוזיקה עצום, וזאת התגובה שאני מקבל מהקהל. אנחנו ידועים כלהקה שטובה בהופעות חיות, ואני חושב שאנחנו נשענים על הלהיטים שלנו”. 
6.  בתחילת חודש יולי הועלתה לרשת עצומה שקראה לבון ג’ובי לבטל את ההופעה בארץ. "אנחנו מבקשים מחברי הלהקה לשקול מחדש את הופעתם בישראל, מדינת האפרטהייד, עד שזו תיישר קו עם החוק הבינלאומי ותכבד את זכויותיהם של הילידים הפלסטינים", כך נכתב באתר Change.org. מי שעמד מאחורי העצומה הוא ארגון פאקבי, הקורא להחרמתה האקדמית והתרבותית של ישראל. אגב זה אותו ארגון שקרא גם ללורין היל לא להגיע לכאן. איתה זה דווקא הצליח להם. 
7. הסיבוב כלל תשע הופעות, אך במקור היו צריכות להיות 13; ארבע הופעות בוטלו, שתיים מהן – שנועדו להיערך בשנגחאי ובייג’ינג – בוטלו על ידי השלטונות הסיניים. מעטה מסתורין אפף את הביטול מכיוון שלא סופקה סיבה רשמית, אבל המעריצים העריכו שזה משום שהלהקה השתמשה בתמונה של הדלאי לאמה באחת ההופעות שלה לפני חמש שנים. מי ש"הסגיר” את הלהקה לשלטונות, ככל הנראה, היו כמה מעריצים שצייצו בתמימות תמונות מההופעה ההיא.

שתי ההופעות האחרות היו אמורות להיות בטייוואן, אך בוטלו בעקבות טייפון שפקד את המדינה. שתי ההופעות בטייוואן נקבעו מלכתחילה בעקבות ביטול ההופעות בסין. לאחר שגם הן בוטלו, כתב ג’ון בון ג’ובי בעצמו באתר המעריצים של הלהקה: “המחשבות והתפילות שלנו עם טייוואן. תודה לכם על האדיבות, האהבה והסבלנות”. 
 8. באינדונזיה התחוללה שערורייה קטנה סביב ההופעה, אחרי שהתברר שהוקם אתר מזויף ובו נמכרו למעריצים כרטיסים מזויפים להופעה שנערכה שם ב־11 בספטמבר. לפחות 60 מעריצים נפלו בפח, ולא ברור כמה מאות או אלפי דולרים הרוויחו מקימי האתר המפוברק.
 9. את מקומו של הגיטריסט ריצ’י סמבורה, שעזב את הלהקה לפני שלוש שנים, תפס הגיטריסט פיל היקס, שמעולם לא הפך לחבר להקה אלא הועסק כנגן שכיר. גם הגיטריסט השני הקבוע של הלהקה, בובי בנדיארה, לא יגיע להופעה בישראל, ויחליף אותו גיטריסט בשם מאט א’ורי, שכבר ניגן איתם באוגוסט האחרון בהופעה בניו ג’רזי. 
 10כששאלו את ג’ון בון ג’ובי בן ה־53 מתי הוא מתכוון לפרוש, הוא ענה נחרצות: “כל עוד מיק ג’אגר וקית’ ריצ’ארדס ממשיכים להופיע, אני אפילו לא אחשוב על פרישה. טרנדים ואופנות באים והולכים, אבל אם אתה נאמן לעצמך, כשהם באים והולכים, אתה תישאר”. אז אנחנו רגועים. ד