רגע לפני מיני אלבום ראשון ואין ספור הופעות בארץ ובעולם, יעל שושנה כהן וגיל לנדאו, שאחראיים על הקמת ההרכב המצליח והמסקרן "לולה מארש", הגיעו  לאולפן eco life- מגזין הסביבה והחברה של eco99fm.

הצמד שהקים את הלהקה, לפני ארבע שנים, הבין מהר מאוד שהיצירה זקוקה להפקה רחבה יותר. להרכב צורפו מתי גלעד (בס), רמי אוסרווסר (גיטרות, קלידים) ודקל דביר (תופים). "במשך שנה וחצי היינו דו. זה עבד לא רע. עשינו הופעות קטנות, ואז הרגשנו שלשירים מגיע לגדול. לקח עוד שנה למצוא את האנשים המדהימים שאיתנו. זאת משפחה".
הכתיבה באנגלית נוחה לכם?                                                                                                    

"התחלנו באנגלית, זה פשוט קרה. יש כמה שירים בעברית, יכול להיות שעוד יצאו בעתיד. 



מדוע מיני אלבום, שכולל רק ארבעה שירים?                                                                                        
"מכיוון שהאלבום יצא גם באירופה ובכלל בעולם, אנחנו רוצים לתת טעימה, לראות איך הדברים מתגלגלים לקראת האלבום השלם.
הלהקה הספיקה להופיע על במות מרכזיות בארץ ובעולם, עוד לפני יציאת אלבום או שיר רשמי מתוכו.  

איך הקהל קיבל אתכם?
"זאת היתה הפתעה מדהימה. למשל, הופענו בפסטיבל בסלובקיה, שטיח של אנשים ששרים את המילים של השירים. זה היה חלום שהתגשם. ביורק עלתה אחרינו, הופענו על אותה במה! היו צחוקים איתה באוהל, היא לקחה את הפלאפון  ושמה מוזיקה. ממש ערב YouTube עם ביורק".
אחרי ניתוח במיתרי הקול ששינה לה את הקול, טיול בהודו, שנה ברימון, מלצרות ולימודים קצרים בשנקר, יעל שושנה כהן נחתה בעונה השנייה של "דה וויס". היא היתה אחת מהמתמודדת הבולטות בקבוצה של אביב גפן, כשרבים הופתעו אז מההדחה שלה. מה עשתה לך החוויה הזאת?

"זאת היתה חוויה מגניבה. היה מצחיק, היה כיף,  היה קצת מוזר בסוף, אבל זאת תוכנית וזאת בועה ואני חושבת שאנשים מסוימים שיחקו תפקידים מסוימים. הכל תלוי באיך לוקחים את זה. אני ממליצה ללכת לריאליטי, אם הולכים בכיף ולא לוקחים את הכל יותר מדי ברצינות. עוד דלתות נפתחות והרבה אנשים הגיעו אלינו דרך התוכנית".

אחרי סיבוב הופעות קרוב באירופה, תגיע הלהקה ב- 24.12.2015 להופעה ראשונה ב"בארבי" ת"א.