אחרי שמועות רבות ותפילות שככל הנראה נענו, סוף סוף אפשר לכתוב: היי פייב, הלהקה המצליחה והאהובה על רוב בנות ישראל בשנות ה-90, מתאחדת למופע איחוד חגיגי, שיתקיים ב-9 באפריל בהיכל "מנורה מבטחים" בתל אביב. במסיבת עיתונאים שקיימו היום (חמישי) חברי הלהקה - אמיר פיי גוטמן, מייקל הרפז, שחר אייל, אייל דסאו ועידן יסקין, הודיעו כי כולם ייקחו חלק במופע החד פעמי.



וכמה יעלה התענוג? מחירי הכרטיסים ינועו בין 149 ל-499 שקלים. 




"היי פייב" נוסדה בשנת 1996 במסגרת פרויקט של להקת "הד ארצי", ששאפה להקים להקת בנים מצליחה. חברי הלהקה נבחרו לאחר שעברו אודישנים, ואלבומם הראשון שיצא שנה לאחר מכן וכלל להיטים כמו "יום מעונן" ו"אני אוהב אותך" הפך לפופולארי ביותר ואף זכה למעמד של "אלבום זהב".


בפברואר 1998 המעריצים הוכו הלם ותדהמה כאשר חבר הלהקה מייקל הרפז הודיע כי הוא עוזב את הלהקה בעקבות געגועים למשפחתו שהתגוררה אז בארה"ב. הלהקה ערכה לכבודו מופע פרידה מרגש בסינרמה בת"א ומכירות הכרטיסים למופע הרקיעו שחקים. לאחר חזרתו של מייקל לארה"ב הלהקה המשיכה את פעילותה שנה נוספת.

בפברואר 1999 לאחר חרושת של שמועות כינסה הלהקה מסיבת עיתונאים והודיעה לתקשורת ולקהל מעריציה באופן רשמי כי הם החליטו לסיים את פעילותה לאחר תחושת מיצוי והרצון לפנות כל אחד לכיוון אחר בחייו. כחלק מפירוק הלהקה, ערכה מופע פרידה ענק ומרגש בהיכל נוקיה מול קהל מעריצים ענק ונרגש כאשר אל המופע הצטרף מייקל הרפז שהגיע במיוחד מארה"ב כדי להעניק ללהקה "אקורד סיום" מרגש.