שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב הגיבה הערב (שבת) לפטירתו של הזמר גבי שושן, ועל הדרך ניצלה את ההזדמנות כדי לתקוף את גלגלצ, תחנת הרדיו הפופולרית איתה היא מנהלת עימות בשל שיטת הפלייליסט



"כשאמרנו סבנטיז בישראל אמרנו קליף ריצ'ארד, אמרנו טום ג'ונס ואמרנו גם גבי שושן", ספדה רגב. "גבי היה לאחד הקולות היפים שהמוזיקה והתרבות הישראלית הצמיחה. יחד עם ניסים סרוסי, הוא הצליח להביא לישראל את הקולות שמעבר לים ועשה להם 'עלייה'. הוא הדביק את כולנו בשיגעון בלדות הרוק והפך לפס הקול של כל מי שאהב מוזיקה - אך לצערי לא זכה בחייו לכבוד ולהערכה שהיה כה ראוי לה".



שרת התרבות הוסיפה כי "בעשרים השנים האחרונות הוא ניסה את מזלו בישראל וכשנתקל בחומות של ציניות וניכור נסע גם מעבר לים, לחפש חום והכרה שלא זכה לה במדינתו".



"סיפורו של גבי שושן הוא סיפורם של אמנים ותיקים רבים בישראל, שעל אף כישורונם הרב, מקבלים מאיתנו כתף קרה. חבל מאוד שרשתות הרדיו משמיעות את היצירות הנפלאות של היוצרים הוותיקים שעה לאחר פטירתם. המוזיקה שלו תלווה אותנו לעד, יהי זכרו ברוך", אמרה. 



כזכור, רגב מנסה לשנות את שיטת הפלייליסט בתחנה הצבאית בגלל שלדבריה היא מדירה זמרים מהז'אנר המזרחי. העימות גם גרם לחילופי דברים בינה לבין שר הביטחון משה (בוגי) יעלון.