הזמר והיוצר מוש בן ארי הוציא את השיר החדש 'פרח', וסיפר עליו לרינה מצליח וחגי גולן ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "השיר נכתב לפני כמה שנים. לפני כל אלבום אני נכנס לאולפן עם 30 שירים ובורר, משקיע בלהבין מה הצבע שאני רוצה, בוחר 10-12 שירים ואז נכנס להקליט. זה שיר שידענו שהוא מאוד טוב, אבל שהוא לא התאים לאלבום האחרון, אז חיכינו איתו לעכשיו. הוא התבשל ממש עד הרגע האחרון, וקיבל את המקום שלו".




"באלבום החדש יש שירים שכבר יצאו, עוד כמה שנגלה אותם, ובעיקר את עצמי, שטיפה יותר גדל", ציין בן ארי. "אצל אמן, השירים הם בסופו של דבר סוג של אלבום תמונות, רציף, של כל החיים שלו, שמראה לאן הוא הולך ואיך הוא נראה היום ומה המהות שלו ומה הוא עושה. האלבום הוא בסופו של דבר המצלמה שלו. בקטע המוזיקלי אני חושב ומקווה שיש התפתחות, על זה רק הקהל שלי יכול להעיד. אני יודע שאני ופילוני, המפיק המוזיקלי שלי, אנחנו תמיד בודקים את עצמנו קדימה".




מצליח התעניינה מתי בן ארי מתכוון להסתפר והוא השיב בחיוך: "שאלה באמת ייחודית. אני לא יודע, לא יודע. זו שאלה שאני לא שואל את עצמי". "תשקול את זה בחיוב", הציעה מצליח, "בסדר, אני אשקול את זה בחיוב".

ערך: אסף נבו
 
"משעל על הבוקר", כל יום ב-9:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"