חדשות המוזיקה – נעמה חן eco99fm


הבוס בפתק למורה

אין ילד שלא נזקק בשלב זה או אחר של חייו לפתק מההורים אחרי שהתעורר מאוחר לבית הספר. אבל על פתק כמו שקיבל בשבוע שעבר ילד בן 9 שבילה עד מאוחר בלילה בהופעה של ברוס ספרינגסטין - כנראה עוד לא שמעתם.

המעריץ הצעיר פנה אל הבוס במהלך הופעתו שהתקיימה בלוס אנג'לס עם שלט עליו נכתב: "ברוס, אאחר מחר לבית הספר, בבקשה תכתוב לי פתק". הזמר הוותיק לא התבלבל ולאחר ההופעה מילא את מבוקשו של הילד וכתב כי הוא בילה אמש בהופעה עד שעה מאוחרת, אנא סילחו לו אם איחר. 
הילד הנרגש אף זכה לשוחח במשך מספר דקות עם ספרינגסטין, ששאל אותו שאלות על בית הספר, ולאחר מכן הכין לו את הפתק המדובר - שככל הנראה יישאר אצלו למזכרת, ולא יגיע למורה, גם על חשבון איחור לבית הספר. 
 
נחשף הרובה ששימש להתאבדות קורט קוביין
22 שנה חלפו מאז שם קץ לחייו קורט קוביין, סולן להקת נירוונה, ובסוף השבוע פרסמה משטרת סיאטל את תמונות רובה הציד ששימש להתאבדות הזמר. התמונות צולמו ביוני של השנה שעברה, ורק עכשיו שחררה המשטרה את הצילומים לתקשורת.
 
קוביין, שנחשב לאחד הגיטריסטים הגדולים בעולם, התאבד בירייה בגיל 27. לאחר מותו החלו לצוף תיאוריות קונספירציה, אך החקירה העלתה כי הזמר אכן שם קץ לחייו – ובטרם ההתאבדות, אף השתמש בכמות גדולה של הרואין.
 
עם מותו נכנס קוביין למועדון 27 הידוע לשמצה – בו נמצאים אומנים שהלכו לעולמם בגיל 27, דוגמת איימי ווינהאוס, ג'ניס ג'ופלין, ג'ימי הנדריקס, ג'ים מוריסון – וכאמור גם קורט קוביין.