האם הספייס גירלז מתאחדות?


האם מסתמן איחוד נוסף של להקת ספייס גירלז הבריטית? אם תשאלו את אמה בנטון, אז בהחלט יש סיכוי כזה. בנטון המכונה בשפת המעריצים "בייבי ספייס" התראיינה למגזין הטלגרף הבריטי, וכשנשאלה האם יתקיים איחוד נוסף של הבנות, השיבה: "זה יהיה מדהים, לא?".



על אף שלאחרונה מלאני בי כינתה את ויקטוריה בקהאם –"כלבה", בנטון סיפרה בראיון כי הבנות בקשר מצוין, ממש מעריצות אחת את השנייה, והיא תשמח אם יצרו משהו נוסף.



השנה יציינו הספייס גירלז 20 שנים לאלבומן הראשון "wannabe", אירוע שלגביו אמרה מלאני בי כי הייתה שמחה שההרכב יתאחד. נזכיר כי האיחוד האחרון של הספייס גירלז התקיים בשנת 2012, אך בטרם נפתח את בקבוקי השמפניה, צריך לקוות שגם שאר בנות ההרכב, מאושרות מהאיחוד כמו בייבי ספייס.




חיפושיות שוות זכויות


פרשת הזכויות על שירי הביטלס מסתבכת. לאחרונה סיפרנו לכם כי הקרן שמנהלת את נכסיו של מייקל ג'קסון, החליטה למכור לחברת סוני את הזכויות על שירי הביטלס, שהיו בבעלותו של ג'קסון במשך שלושה עשורים. העסקה, בשווי מאות מיליוני דולרים יצאה לפועל בשבוע שעבר, וכעת פול מקרטני, דורש לקבל בחזרה את הזכויות על שיריו.



מקרטני וג'ון לנון ניסו לקנות את הזכויות שהיו שייכות לחברת התקליטים כבר בסוף שנות ה-60, ללא הצלחה. בשנות ה-80 מקרטני סיפר לג'קסון על התועלת הגדולה שברכישת זכויות, כמה שנים אחר כך ניסה ג'קסון והצליח להשיג את הזכויות על שירי הביטלס, מה שגם הרס את החברות בין השניים.



המכירה הנוכחית של הזכויות בחזרה לחברת סוני מאפשרת למקרטני לבצע את הרכישה לה ייחל בשנות ה-60, להשיב לעצמו את הזכויות על היצירה שיצר יחד עם להקתו, ואולי אפילו לסגור מעגל, יותר מחמישים שנה אחרי.