בת שבע לפר, מתוך ecolife- מגזין הסביבה והחברה של eco99fm


סיון טלמור היא אחת הזמרות המוכשרות ביותר שיש לנו בישראל. את היכולות הווקאליות המרשימות, היא החלה לרכוש כבר בגיל תשע, אז התעקשה ללמוד אופרה בקונסרבטוריון בכרמיאל. בתור נערה השתתפת במחזות זמר,  ולמרות שחלמה להיות טייסת מסוקים, התגייסה ללהקה הצבאית של חיל החינוך. היא עברה דרך רימון והשתתפה בלא מעט פרויקטים מוזיקליים. 




 

נדמה שאת טלמור כולנו זוכרים, יותר מכל, מ"דה וויס", למרות שמדובר בהשתתפות קצרה. "היו לי בסך הכל שני ביצועים וחצי בעונה הזאת. זה היה קצר וקולע עם טעם טוב". כנראה שהקול והסרט הצבעוני עשו את שלהם, וסיון טלמור נצרבה בזיכרוננו כאחת מהמתמודדות הבולטות בתוכנית.
 
אחרי החוויה החיובית שעברה בריאליטי, היא טסה לניו יורק וביחד עם יוני בלוך, בתפקיד המפיק, הקליטה את "לונה פארק" במהלך שבוע אחד. "היה שבוע מדהים, אבל כשחזרתי לארץ הבנתי שיש דברים יפים באלבום, אבל זה לא כל כך אני...לא הייתי שלמה עם הרבה דברים". למרות הרגשות המעורבים, היא החליטה לשחרר את אלבום הבכורה. "ניסיתי להופיע עם השירים ולשנות, אבל לאחר שנתיים הגעתי לנקודת משבר, נקודת עצב. הרגשתי שיש דיסוננס בין מה שאני חווה בפנים לבין מה שאני מצליחה להוציא החוצה".
 
לאחר טיפול ועבודה על הכתיבה עם דן תורן, פגשה את אורי וינוקור, לימים המפיק החדש של האלבום, שכיוון אותה לשירה באנגלית. "היום אני מצליחה לבטא את עצמי טוב יותר באנגלית. זאת כאילו תחפושת, אתה חושב שאף אחד לא מבין, אז יותר נוח לספר את הדברים שבפנים". 
 
בראיון לנעמה חן, מספרת סיון טלמור על התהליך שעברה מההשתתפות ב"דה וויס" ועד לאלבום השני באנגלית, שמבחינתה הוא סוג של אלבום בכורה. עוד היא מספרת על הקשר עם יהונתן גפן, איתו הופיעה במשך ארבע שנים וגם על החיים במושב. 


סיון טלמור – סיבוב הופעות עם "שלי ורותם": 13/4, הספריה בר, צומת ויתקין ,21:00,  14/4, חמדת ימים, 20:30, 16/4, הצוללת הצהובה בירושלים, 21:00