מכתב האהבה של טופאק שאקור


במכירה פומבית סטנדרטית תוכלו למצוא לרוב פריטי אומנות נדירים, פריטים בעלי ערך היסטורי יוצא דופן ולעיתים גם פריטים שלא ברור מי ישלם בעבורם כל כך הרבה כסף.



בקטגוריה האחרונה תוכלו למצוא מכתב אהבה שנכתב על ידי הראפר המנוח טופאק שאקור שנכתב כשהיה בן 17, וכעת מוצג למכירה בסכום התחלתי של 35 אלף דולר. המכתב ממוען למי שהייתה אהובתו בתיכון, המכונה "בטהובן", מפני שהייתה פסנתרנית מוכשרת.



במכתב כתב הראפר לאהובתו כי הוא מבקש לשתף אותה בתחושותיו, והוסיף – "אם משהו מדבריי מלחיץ אותך, אל תיכנסי לפניקה, יש לי נטייה לחשוף רגשות". במכתב כותב טופאק כי הוא מרגיש שהוא מכיר אותה כבר שנים, וכי יש להם אפילו מושא הערצה משותף - הזמר פרינס.



הראפר הקשוח נורה למוות כשמונה שנים לאחר כתיבת המכתב. מי היה מאמין שמעבר לחזות הקשוחה, הסתתר איש עדין, רגיש ורומנטי.





ההדחה של קניה וסט


ואם בראפרים עסקינן, לפני כחודשיים השיק קניה וסט את אלבומו "the life of Pablo", אחרי חודשים ארוכים של פרסומים לגבי מועד השקתו. כעת מתברר שהגרסה הראשונית של האלבום הייתה שמורה לוסט בטלפון הנייד, אך בתו, נורת' ווסט, הדיחה את המכשיר באסלה, וכל החומרים שהיו עליו אבדו.



וסט ניסה לשחזר את החומרים בעזרת טובי המומחים, אך לטענת קניה, אף מומחה לא היה מומחה מספיק. רעייתו של ווסט, קים קרדשיאן, חשפה את הסיפור בסדרת הריאליטי של אחותה קלואי, וסיפרה כי קניה אפילו לא התרגז.



זיכרון הנייד אבד, אבל הזיכרון של וסט דווקא הצליח לשחזר את רוב החומר, וכמה חודשים אחר כך יצא האלבום באופן רשמי.