כובשת את הפסגה: הזמרת אדל הוכרזה כמוזיקאית העשירה ביותר בכל הזמנים בבריטניה, על פי עיתון ה"סאנדיי טיימס", שפרסם היום (חמישי) דירוג של 50 המוזיקאים שנחשבים למיליונרים הגדולים באנגליה ובאירלנד. על פי העיתון, הזמרת מחזיקה בהון של לא פחות מ-85 מיליון פאונד. הזמרת היחידה שנמצאת מעל אדל היא המוזיקאית מאילרנד, אניה, שמתהדרת בהון של 91 מיליון פאונד, על פי הרשימה שכוללת גם את אירלנד.



בשנה החמישית ברציפות, אדל כובשת גם את דירוג הצעירים העשירים מתחת לגיל 30. את התואר המכובד של הזמרת בת ה-27 ניתן לזקוף לזכות אלבומה החדש ששוחרר בנובמבר האחרון, לאחר שתיקה ארוכה של ארבע שנים. השנה הגיעה אדל למקום ה-30 המכובד ברשימת המוזיקאים העשירים ביותר בבריטניה ובאירלנד, כשהיא דורגה מעל הזמר קליף ריצ'רד והזמרת קיילי מינוג. בכך מצטרפת אדל לשלוש הנשים היחידות שהתברגו לרשימה.



במקום הראשון החיפושית לשעבר, פול מקרטני, עם 760 מיליון פאונד, במקום הרביעי אלטון ג'ון שמחזיק ב-280 מיליון פאונד ואת עשרת הגדולים סוגר סטינג עם 185 מיליון פאונד.





פסק זמן


אדל ממשיכה לכבוש את המצעדים, אבל מתכוונת לקחת צעד אחורה. בחודש שעבר דווח כי הזמרת הבריטית המצליחה מתכננת לקחת פסק זמן של חמש שנים מתעשיית המוזיקה, לאחר שתשלים את סיבוב ההופעות העולמי הנוכחי שלה, "אדל לייב 2016", על מנת לבלות זמן איכות עם בנה אנג'לו.





מקור המקורב לזמרת אמר לעיתון ה"סאן" הבריטי: "אדל אמרה לחבריה הקרובים שהיא תיקח צעד אחורה מאור הזרקורים לחמש שנים לפני שתוציא אלבום נוסף. האמהות עדיין חדשה לה והיא לא רוצה לפספס את גדילתו של אנג'לו. זו תהיה הודעה לא קלה למעריצים".

סיבוב ההופעות הנוכחי של אדל צפוי להסתיים בנובמבר השנה, ולאחריו הזמרת תתרכז במשפחתה במקום בקריירה שלה. נציג רשמי של אדל מסר ל"דיילי מייל" בתגובה: "אדל חזרה לאור הזרקורים עם צאת אלבומה האחרון, '25', לאחר שלקחה שלוש שנות הפסקה על מנת להיות עם בנה". חזרתה של אדל לבמות הוכיחה עצמה כהצלחה פנומנלית, כאשר "25" הפך לאלבום הנמכר ביותר ב-2015 בבריטניה ובארצות הברית.