זמר הנשמה האמריקני, זוכה הגראמי בילי פול, הלך לעולמו הלילה (שני). הוא ידוע בעיקר בזכות הלהיט משנת 1972 "Me and Mrs. Jones". הוא מת בגיל 81 אחרי שסבל מסרטן הלבלב, כך לפי אשתו ואתר האינטרנט הרשמי שלו. הוא מת בביתו שבבלקווד, ניו ג'רזי, שם התגורר ב-35 השנים האחרונות.

"הוא יחסר לנו עמוקות, ולנצח", אמרה בלאנש וויליאמס, אשתו של פול מזה חמישים שנה. "הייתה לו קריירה של 65 שנים, והוא נגע בחייהם של המעריצים שלו ושל חבריו ברחבי העולם כולו".
פול, שנולד וגדל בצפון פילדלפיה, והיה בין אלו שקושרו לסאונד ה"soul" הייחודי לפידלדפיה. הוא החל את קריירת השירה שלו בגיל 11 ולמד בבתי הספר המקומיים למוזיקה. כשהיה בן 16 הוא ניגן במועדון מקומי במקומו של הסקסופוניסט צ'רלי פרקר, שמת לאחר מכן באותה שנה.

הפופולאריות הגדלה שלו הובילה למופעים לצדם של כוכבים כמו דיאנה וושינגטון, נינה סימון, מיילס דייויס, סמי דייויס ג'וניור ורוברטה פלאק. הוא שינה את שמו בתחילת שנות ה-60 מפול וויליאמס לבילי פול כדי להימנע מבלבול בינו לבין מוזיקאים אחרים עם שמות דומים, כך סיפרה אשתו.
פול גויס ושירת בצבא ארה"ב בשנת 1957 לצידו של אלביס פרסלי, בנו של בינג קרוסבי גארי קרוסבי ומוזיקאים נוספים. פול וקרוסבי ניגנו יחד בהרכב ג'ז וביקשו מפרסלי שיצטרף אליהם, אבל הוא אמר כי הוא רוצה לעשות הפסקה מעולם המוזיקה. פול הכריז על פרישה מהבמות בשנת 1989 אבל המשיך להופיע ולהקליט שירים.
פול הגיש תביעה אזרחית בלוס אנג'לס נגד חברת נייק וחברת פרסום אחרי שהחברה שידרה פרסומת בשנת 2000 ובה השיר "אני וגברת ג'ונס" של בילי פול. הוא זכה בתביעה והוענק לו סכום כסף שמעולם לא פורסם. אחרי התביעה של חברת נייק, פול תבע גם את חברת התקליטים הקודמת שלו על תמלוגים שלא שולמו על אותו הלהיט - "אני וגברת ג'ונס" וחבר המושבעים פסק לטובתו פיצויים של 500 אלף דולרים.