אם נכנסתם הבוקר לאתר של להקת הרוק האלטרנטיבי "רדיוהד" והמסך שמולכם היה צבוע בלבן - לא, לא מדובר בהאקרים שהשתלטו עליו, אלא במה שמסתמן כתעלול יחצני שבהחלט משיג בימים האחרונים את מטרתו. הלהקה פשוט נעלמה מהאינטרנט, כך שאם נכנסתם לאתר שלה, לעמוד הפייסבוק שלה או לטוויטר, ודאי לא מצאתם שם שום זכר לקיומה במדיה. גם הסולן תום יורק נעלם מהרדאר הדיגיטלי. 
אז מה קרה לחברי הלהקה אתם תוהים? ובכן, עדיין לא ברור לגמרי, אבל לפי שלל השערות שצצות ברשת, הלהקה צפויה להוציא בקרוב אלבום. תאריך רשמי אין, גם שם עדיין לא קיים, אבל התעלול השיווקי הזה בהחלט עורר עניין רב בכל רחבי העולם, ואם תרשו לנו להמר - יש סיכוי לא רע שכשיחזרו העמודים הרלוונטיים, תצא גם הודעה על אלבום חדש.

פאף דדי פורש

מעריצי פאף דדי שבורי לב. זמר ההיפ הופ האמריקאי הודיע כי הוא פורש מתעשיית המוזיקה, ומעתה, יתמקד אך ורק בקריירת המשחק שלו. ב-1997 יצא אלבום הבכורה של דדי, "No way out", אלבומו החדש שצפוי לצאת בשנה זו, "no way out 2", הוא אלבום ההמשך לאלבומו הראשון, שכנראה יהיה גם אלבומו האחרון.

פורש. שון קומבס. צילום: רויטרס
פורש. שון קומבס. צילום: רויטרס

 

בראיון שנתן לאחרונה הזמר למגזין אמריקאי, אמר כי הוא מתכוון להקדיש 100 אחוזים מעצמו ליצירת סרטים. "אני רוצה לעצור בנקודה טובה, וזו נקודה טובה לעצור בה". הזמר הוסיף כי ייצא לסיבוב הופעות עולמי שיהיה גם סיבוב הפרידה שלו מתעשיית המוזיקה. בינתיים נחכה לאלבום, ונאחל בהצלחה.