האם בקרוב יהיה איחוד בנים-בנות?

שתיים מלהקות הפופ המרכזיות והגדולות ביותר של שנות ה-90 עשויות להתאחד בקרוב לסיבוב הופעות משותף, והמעריצים לא יודעים את נפשם מרוב אושר! AJ McLean – חבר להקת הבנים המפורסמת בעולם, הבקסטריט בויז, רמז כי יש סיכוי שהבנים יצאו לסיבוב הופעות משותף עם להקת הבנות המפורסמת בעולם – הספייס גירלז כמובן.



מקלין סיפר בראיון למגזין "מטרו", כי הבנות תיכננו לצאת לסיבוב הופעות לציון 20 שנות פעילות, ובמקביל הבנים עובדים על אלבום חדש, "כשכל זה יסתיים" אמר, "נוכל לשתף פעולה ולצאת לסיבוב משותף". כשנשאל לסיום מי הספייסית האהובה עליו אמר: "בזמנו העדפתי את ג'ינג'ר ספייס, אבל היום אני יותר בעניין של מלאני בי".



המפגש המרגש של פול מקרטני

48 שנים אחרי שכתב את השיר Blackbird, אחד השירים האהובים של להקת הביטלס, נפגש בסוף השבוע פול מקרטני עם שתיים מהנשים עליהן נכתב השיר. השיר נכתב בהשפעת מאבק השחורים בהפרדה הגזעית שהתקיימה בארצות הברית של שנות ה-60. באותם ימים פעלה במדינה קבוצה בשם Little Rock Nine – 9 תלמידות אפרו אמריקאיות, שלא הורשו להיכנס אל ביה"ס ליטל רוק בארקנסו, בו למדו תלמידים לבנים בלבד. רק לאחר התערבות הנשיא יכלו התלמידות לחזור אל ספסל הלימודים.



במפגש עם שתיים מתוך תשע התלמידות, שהן היום כבר נשים מבוגרות, סיפר מקרטני כי מאבקן חשף אותו למאבק בזכויות האדם והשפיע עליו כאשר כתב את השיר.



לפלייליסטים ועוד הפתעות מוזיקליות היכנסו לאתר Eco 99FM