טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו הבוקר (רביעי) בתכניתם ברדיו eco99fm לפרסומים לפיהם הזמר "הצל", הלא הוא יואב אליאסי, שלא מפסיק לחולל שערוריות בפייסבוק, הוזמן להופיע בגילה שבירושלים כחלק מחגיגות העצמאות בשבוע הבא. 



"אז הזמינו את הצל ליום העצמאות להופעה בגילה, הצל,  אתם יודעים זה מהפייסבוק עם הדעות המתונות, שוחרות השלום, המנוסחות היטב שאין בהן שום סוג של עידוד לשום סוג של אלימות", פתחו השניים. "עיריית ירושלים מתנערת מההופעה, שבהודעה שלה נכתב: 'חוגגים עצמאות, מופע פותח: "מופע הילדים עמרי ואפייה יעלי' ואז הצל'. "זה כנראה בילוי לכל המשפחה", לגלגו השניים.



טל סיפר כי "הצל הגיב בעמוד הפייסבוק שלו: 'השמאל הקיצוני מנסה לסתום פיות ולבטל לי את ההופעה", ואביעד אמר: "חייב אדם בגילו של מר יואב אליאסי להבין שלפעמים אנשים לא סובלים אותו מסיבות ענייניות,  לא כי הם שמאלנים אנטי דמוקרטים וסותמי פיות, אלא כי הם מוצאים אותו - כמוני - בלתי נסבל, תופעה דוחה". טל הוסיף: "בחייך, מי סותם פיות? תלמד שפשוט לא סובלים אותך מסיבה עניינית. ותחזור להיות מוזיקאי בהנחה שאי פעם היית". 

הם סיפרו כי בפרסום על ההופעה נכתב כי עופר איובי, מארגן חגיגות העצמאות בגילה, הסביר כי "העירייה ביטלה את התקציב ונאלצתי להעמיד בימת עצמאות בתקציב דל", ואביעד גיחך: "ממש התחיל בקומפלימנט". עוד הסביר איובי כי "בדקתי אמנים והחלטתי להזמין את הצל כי המחיר שלו נמוך וכי האמנות שלו מדהימה. כשאני בוחר אמן אני לא בודק את הדעות שלו - ימין או שמאל".

אביעד צחק: "בחר בו מסיבות טהורות של אהבה לאמנות שלו - קודם הכנתי לי נס קפה מעניין אם זה גם נחשב אמנות איפשהו. כאילו בנאדם הולך עם האזניות שלו ושומע מהבוקר עד הערב שירים של הצל. איובי מתנהג כאילו מישהו נתן לו פיקאסו במחיר מוזל". וטל סיכם: "בא לי להתקשר ולהגיד לאיובי: 'תגיד לי שם של שיר אחד של הצל, או עזוב, אפילו סתם זמזמם לי".

ואביעד סיכם גם הוא: "גם צריך לאזן את עמרי והפייה יעלי, זה כנראה נחמד מידי. אבל מה הצל עושה בהופעה ? איזה שירים? גם שכשהוא היה עם סאבלימנל אז הוא לא היה הדומיננטי. מה הוא עושה? עולה לבמה ומקריא סטטוסים?".