האם אדל מתכננת הריון?


ניתן להניח שהזמרת אדל בוודאי שמעה לא מעט בהופעותיה את המשפט "תעשי לי ילד", בתרגום לאנגלית כמובן. לרוב הזמרת וודאי גיחכה והמשיכה הלאה, אבל מה שקרה בהופעתה בדנמרק ביום חמישי האחרון הפתיע רבים.



הזמרת העלתה על הבמה לגמרי במקרה זוג גברים חברי הקהילה הגאה. להפתעתה אחד מהם כרע ברך והציע לבן זוגו נישואים, וזה הסכים מיד. הזמרת התרגשה מאוד מהאירוע ומיד הציעה להיות האם הפונדקאית של הזוג במידה שירצו להביא יחד ילדים לעולם. אדל הוסיפה לסיום – "אשמח לעשות ילד עם בחור שוודי", עכשיו צריך לראות, האם הזמרת אכן תעמוד בהבטחתה.







ויקטוריה בקהאם חושפת

בשבועות האחרונים עולה שוב ושוב השאלה – האם להקת הבנות הגדולה בעולם – הספייס גירלז, תשוב לאיחוד נוסף, או שמערכת היחסים המורכבת בין הבנות תסכל את המהלך.



אחת הספייסיות היותר מוכרות היא פוש ספייס, ויקטוריה בקהאם, אבל לא בגלל הקריירה המוזיקלית שלה אלא בגלל הקריירה שלה כיזמית בתחום האופנה, וגם, איך לא – בגלל בעלה דיויד בקהאם.



ספייס גירלז. צילום: רויטרס
ספייס גירלז. צילום: רויטרס



בראיון שהעניקה לאחרונה למגזין ווג, גילתה הזמרת כי בהופעות חיות כל הבנות היו שרות בלייב, כשהיא למעשה, רק עשתה עם השפתיים. "המפיקים כיבו לי את המיקרופון, ונתנו רק לבנות האחרות לשיר" חשפה בקהאם.



הבנות מציינות בימים אלה 20 שנה להקמת הלהקה שהצליחה לכבוש את כל העולם, ולאחרונה אף עלה רעיון לסיבוב הופעות משותף עם להקת הבקסטריט בויז. כולנו תקווה שהבנות יצליחו להניח את הדרמות בצד ולהעניק למעריצים הרבים – הופעה אחת נוספת ובלתי נשכחת, גם בלי ויקטוריה על המיקרופון.



לפלייליסטים ועוד הפתעות מוזיקליות היכנסו לאתר Eco 99FM