אחרי הופעה מצוינת במהלך שלב הגמר אמש באירווזיון שהתקיים בשטוקהולם, התעורר חובי סטאר לבוקר של אחרי, ונדמה כי הוא מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית ובעיקר מתשומת הלב הרבה שמופנית כלפיו בישראל בפרט ובעולם. סטאר, שהגיע למקום ה-14 בתחרות. בראיון שנתן הבוקר (ראשון) לגלי צה"ל, סיפר הנציג הישראלי לתחרות על סוף השבוע העמוס שעבר.



"זאת היתה חוויה יוצאת דופן. רגעים שאתה לוקח לכל החיים. הרגע שאני לוקח הביתה במיוחד הוא שעמדתי בארינה המטורפת הזאת, עם כל כך הרבה אורות קטנים, ואתה מבין שכל אור קטן זה בנאדם. כל אחד שעומד על במה חולם על זה. אני אקח את זה איתי עד יומי האחרון. היינו לחוצים לעלות לגמר, ברגע שהכריזו שעלינו, זה היה הרגע שנכנס לספרי ההיסטוריה. התחבקנו, זה היה מדהים.
לאחר מכן נשאל האם העניין הפוליטי פגע בו, שכן השופטים דירגו אותו במיקום הרבה יותר גבוה: "מאז שירי מימון לא קיבלנו 12 נק', זה נורא מרגש. זה לא בדיוק עניין פוליטי, אבל זה עניין של תרבויות בין מדינות. מדינות חברות ושכנות יצביעו אחת לשנייה. בגלל זה ישראל הגיעה רק למקום ה-12, ואני מרוצה.
הדירוג הזה זה לא מובן מאליו, שסרביה סיימה באזור ה-18. אפשר לראות שמאוד אוהדים אותנו בעולם. לאורך כל האירווזיון, אנשים לא התעללו בי עם שאלות פוליטיות, לא שאלו אותי על זה, לא דיברתי על זה. קיבלנו 10 נקודות מאוסטרליה. זה לא מובן מאליו, אני מאושר". לגבי הזוכה הגדולה הודה חובי סטאר: "חשבתי שאוסטרליה היתה צריכה לנצח בגדול".

תחרות הגמר של אירוויזיון 2016 התקיימה אמש בשטוקהולם, בירת שבדיה. כזכור, הנציג הישראלי שביום חמישי הצליח להעפיל לגמר, הופיע עם שירו "Made of Stars", שזכה בחצי הגמר לתשואות רמות מהקהל באולם. נציגת אוקראינה, הזמרת ג'מאלה ניצחה עם השיר "1944" כשזכתה ב-534 נקודות. למקום השני הגיעה אוסטרליה עם 511 נקודות ולמקום השלישי הגיעה רוסיה עם 491 נקודות.