לאחר עונש המאסר שקיבל הזמר קובי פרץ, שהורשע בעבירות מס והעלמת מיליוני שקלים, אמר הזמר דברים מאוד חריפים כלפי השופטת והמערכת, והבטיח כי תשלם על כך בפני הקב"ה. הטענות על אפליה, לפיה העונש הכבד, לטענת מקורביו, ניתן בגלל שהוא מעדות המזרח, קיבל רוח גבית מהאמרגן ישראל בונדק, שעלה לשידור היום (שלישי) אצל גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", כשבפאנל משתתף גם בלוגר הבידור, עומרי חיון. השניים נשאלו האם יש קשר בין העונש של פרץ והרשעתו, לבין זמרים אחרים שהודו בעבירות מס, כמו אייל גולן, משה פרץ ומושיק עפיה.

"גזר הדין הוא גזעני, לא מידתי וחסר כל תקדים משפטי ביחס לעבירות", טען בונדק. "גזר הדין הזה גזעני ונועד להכין את הקרקע ל'פרץ' הבא. זה עוד שלב ברדיפה האובססיבית, שנובעת מקנאה וצרות עין. כי המוזיקה המזרחית שולטת. יש מוזיקאים מאחינו בני עדות אשכנז, שמועלים הרבה יותר, והם לא הגיעו לבתי משפט. אין לי אמון במערכת המשפט ואני בכלל לא מתפלא על גזר הדין הכל כך קשה של קובי פרץ. מדובר בזמר שתרם רבות, שהופיע בהתנדבויות בבתי חולים, במוסדות, יש מאחוריו משפחה, אישה, ילדים, קריירה מצליחה, ללא עבר פלילי, נו באמת, איפה אנחנו חיים? שנתיים בית סוהר".


הבלוגר עומרי חיון הסכים איתו: "זה נראה כאילו יש כאן איזו רדיפה. אני לא יודע איך להגדיר את זה אם לא גזענות. זה לא משהו מעבר לזה. שנתיים מאסר, ורק בגלל ששמו הוא קובי פרץ, לא בגלל שום דבר אחר. לבן אדם לא מגיע שנתיים בכלא. לי הייתה פרשת מיסים לפני 8-9 חודשים. היא נגמרה בכך ששילמתי לעורך דין 90 אלף שקל ולמס הכנסה 100 אלף שקל, על טעויות במסמכים. שם זה נגמר. אני מאמין שהמילה 'חיון' בשמי קשורה מאוד לדרמה שנעשתה על גבי. לא עשיתי שום דבר לא חוקי. היום אני אדם בסדר, סידרתי את הטעויות שלי. מהמקום הזה אני לוקח ואומר שבתחושה שלי יש כאן רדיפה אחרי המילים. ברגע שאתה יושב במס הכנסה ומחפש, וקופץ לך 'עומרי חיון' או 'אייל גולן', או משהו עם סיומת מזרחית, בעיני קל יותר לשבת על התיק הזה, לחפש אותו למצוא אותו. יושבים שם אנשים שאולי משהו נוצר שברגע שיש איזה שם משפחה שהוא פחות אשכנזי. ואני לא ממעיט במעשים של קובי ובשאלה אם הוא ידע או לא".

גזית ציין שבניגוד לקובי פרץ, גולן, משה פרץ ועפיה, הודו בעבירות מס, וחיון סינגר עליהם: יש להם מנהלים שמתעסקים עם הכספים, זה לא הם. אני לא אומר שאף אדם שלא לקח, לא עשה. אבל הדבר האחרון שהם עושים לפני שהם הולכים לישון זה לבדוק איזה כסף נכנס לאן. אין להם זמן לדברים האלה, מס הכנסה חוגג על הטעויות האלה".
ובונדק הוסיף: "אם אתה תשב שעה בחקירות של האנשים האלה, אתה תודה גם ברצח ארלוזורוב. ומה עם אותו אחד מושחת, מושתל, שבגללו נכנס קובי פרץ לכלא? זה לא כפוי טובה רודף בצע ושלמונים?  הרי אני, קיבלתי שנתיים בכלא על הפעלת תחנת רדיו מזרחית מחתרתית, אז בכלל אני לא מתפלא. אני ממורמר על מערכת רשות המיסים, כי באותו התא בכלא, משך תשעה חודשים, הייתי עם מי שהיה שר אוצר ומי שהיה ראש רשות המיסים בישראל. אני יודע דבר אחד או שניים על מה שהולך שם. יושב בכלא היום ראש ממשלה שגנב, שדד ובזז את המדינה, קיבל רק שנה וחצי ועוד בנו לו אגף מיוחד".