הרוג בהופעה של הראפר T.I

אדם אחד נהרג ושלושה נפצעו במועדון בניו יורק בו הייתה אמורה להתקיים אמש הופעה של הראפר האמריקאי T.I. האירוע התרחש בשעה 22:15 בלילה, ולפי המשטרה המקומית אדם בן 33 נפגע מירי בבטנו ומת בבית החולים כעבור זמן קצר. אדם נוסף נמצא כעת במצב קריטי, ועוד שניים פצועים קל.
 
עיתון הניו יורק דיילי ניוז מדווח כי הירי אירע בעקבות יריבות בין שני ראפרים, אך לראפר TI, שרגע לפני הופעתו בוצע הירי, אין קשר ככל הנראה לאירוע. לא ברור איך הצליח היורה לחמוק מגלאי המתכות שהיה במועדון, גם טרם ברור מי ביצע את המעשה, אך לפי הדיווחים, ידוע כי הוא היה בעל הרשאה אל מתחם ה-VIP במקום. עדי ראייה סיפרו כי בחדר האחמ"ים היו כ-60 בנאי אדם בשעת הירי, ורק בנס, לא נהרגו אנשים נוספים.
 

בול פינק פלויד במהדורה מוגבלת

את להקת פינק פלויד כבר לא נראה על הבמה, אבל על המכתב הבא שתקבלו, אולי דווקא כן! רשות הדואר המלכותית בבריטניה החליטה לצאת במחווה מרגשת ללהקה המיתולוגית, ותוציא סדרה של בולים עליה תמצאו את פניהם של חברי הפינק פלויד, וגם את עטיפות אלבומיהם הגדולים.


מדובר במהדורה מוגבלת של בולים, מחווה לחמישים שנה של מוזיקה. מרשות הדואר נמסר כי פינק פלויד היא אחרת הלהקות הבריטיות החשובות והמשפיעות, והחברים שיתפו פעולה ביצירת האוסף הייחודי.

את הבולים תוכלו למצוא ברחבי הממלכה כבר בחודש יולי הקרוב, אם קשה לכם להתאפק, ניתן להיכנס כבר עכשיו לאתר ה"רויאל מייל" הבריטי ולשריין לכם בול פינק פלויד במהדורה מוגבלת.