קווין ואדם למברט קופצים לביקור


החל מהיום זה רשמי, להקת קווין והזמר אדם למברט יגיעו להופעה אחת בישראל, שתתקיים ב-12 בספטמבר בפארק הירקון בתל אביב, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי של ההרכב.



המפגש הראשוני של להקת הרוק האגדית עם למברט התקיים בשנת 2009, על במת התוכנית אמריקן איידול. השותפות הוכיחה את עצמה כמוצלחת במיוחד, ההרכב ולמברט סחפו את הקהל ביותר מ-70 הופעות, והופיעו מול יותר ממיליון איש ברחבי העולם.



הביקורות מהללות את השילוב המוצלח, ומשבחות את למברט שנכנס לנעליו של פרדי מרקיורי האגדי, ומצליח להופיע בצורה בלתי נשכחת. מחירי הכרטיסים נעים בין 340 שקלים לדשא ועד 890 שקלים לכרטיס בישיבה. אז היכונו, אדם למברט וקווין, בקרוב אצלנו.



צילום: יח"צ
צילום: יח"צ








המחווה של מאסיב אטאק למעריצים



נסיים עם מחווה יפה של חברי להקת מאסיב אטאק, שהחליטו לדאוג למעריצים שלהם שגרים בעיר בריסטול, להסעות בחינם להופעתם הקרובה בלונדון.


הלהקה תגיע להופעה אחת בהייד פארק בלונדון בתחילת חודש יולי, ולהופעה נוספת בבריסטול בתחילת חודש ספטמבר. הכרטיסים להופעה השנייה נמכרו תוך שעה, כך שמעריציה הרבים של הלהקה שמגיעה גם היא מבריסטול, נשארו מאוכזבים.



בצעד חריג החליטו חברי ההרכב לממן מספר אוטובוסים שיצאו מבריסטול המרוחקת מלונדון 170 קילומטרים, אל הבירה הבריטית, ויאפשרו למעריצים הרחוקים, לצפות בהופעה ולא להוציא עוד כסף על תחבורה.



"מאחר ולא נצליח להופיע שוב בבריסטול בקיץ הקרוב, ארגנו צי אוטובוסים למעריצים שלנו. רצינו שכולם יגיעו להופעה, וחיפשנו דרך לעזור לזה לקרות" מסרו חברי ההרכב. אז אם לא הערצתם את מאסיב אטאק עד עכשיו, זו בהחלט סיבה טובה.






לחדשות המוזיקה ולסטים מומלצים, היכנסו לרדיו eco99fm