הספייס גירלס בהרכב חסר

השמועה על איחוד קרוב של להקת "ספייס גירלס" צצה לא מעט פעמים בתקופה האחרונה, וכעת מסתמן, שהלהקה – שחוגגת בקרוב 20 שנה לאלבום הבכורה שלה, אכן תתאחד, אך לא בדיוק בהרכב המקורי.



מקור סיפר למגזין life and style כי ג'רי, אמה ומלאני בי יצאו בקרוב בהודעה כי הן מחפשות 2 זמרות שייצטרפו למופעי האיחוד, במקומן של מלאני סי וויקטוריה בקהאם, שלא ייקחו חלק במופע.



בקהאם, כך לפי הפרסומים, עסוקה בימים אלה בבניית אימפריית האופנה שלה, מלאני סי לעומת זאת דווקא הביעה בעבר התעניינות, אך כעת מסתמן שבכל זאת לא תעלה להופיע.



סיבוב ההופעות האחרון של הבנות היה ב-2008, ולכן מופעי איחוד נוספים הם בהחלט אירוע ששווה לצפות לו. מעניין איך המעריצים הותיקים של הבנות, יקבלו את השינויים הדרמטיים שעוברים על ההרכב.



תביעה ביותר מחמישים סנט


האמריקאים, כך מסתמן, אוהבים מאוד לתבוע זכויות יוצרים, ובמקביל למשפט שמתנהל בימים אלה סביב הזכויות לשיר stairway to heaven, של לד זפלין, כעת מתעוררת פרשת זכויות יוצרים חדשה, הפעם – 50 cent וד"ר דרה על הכוונת.



מפיק מוזיקלי בשם ברנדון פרוט (parrott), טוען כי השיר P.I.M.P הלקוח מתוך אלבומו של פיפטי סנט, משתמש בביט השייך לו, והוא אינו זוכה לקרדיט הראוי.



פרוט טוען כי שנתיים לפני שיצא השיר הוא העביר עשרה קטעים לד"ר דרה. באחד הקטעים נעשה שימוש, ללא ידיעתו של פרוט, וכשנודע לו הדבר, זכה להתנצלות בלבד.



בהמשך נחתמה עסקת פיצוי צנועה בין הצדדים, אך כעת מבין המפיק המוזיקלי חסר הניסיון כי השניים ניצלו את תמימותו ולמעשה, הגיע לו הרבה יותר כסף, וכמובן – קרדיט על השיר. לפרוט מצפה מאבק לא פשוט – בהצלחה ושהצדק – יצא לאור!