Justin Timberlake – Can't stop the feeling

שנתיים חלפו מאז שג'סטין טימברלייק דרך על אדמת ארץ הקודש, והרקיד עשרות אלפים בפארק הירקון. טימברלייק אחד מאומני הפופ הבולטים של השנים האחרונות, הוציא לפני קצת יותר מחודש את השיר "can't stop the feeling", ומסתמן שמדובר בלהיט שיעשה לנו את הקיץ. כבר שלוש שנים שלא שמענו שיר חדש מבית היוצר של טימברלייק, הטיימינג מצוין, הקצב נכון, ואנחנו מוכנים למסיבה.




החיים שלנו תותים – חנן בן ארי


אחרי שני סינגלים שקטים, ומלאי רגש, הוציא לפני מספר חודשים חנן בן ארי את השיר "החיים שלנו תותים" והוכיח שהוא לא רק אומן פסנתר נוגה, אלא גם זמר מקפיץ ומלא אנרגיות. על אף שיצא בחורף – מדובר בלהיט קיץ ענק, למעשה, אין חתונה שבה השיר לא מתנגן לצהלות החוגגים שקורעים לצליליו את הרחבה. בתחילת החודש זכה אלבום הבכורה של בן ארי "איזון", למעמד אלבום זהב, ולנו רק נותר לחכות לעוד פנינים, פרי יצירתו של האומן העולה חנו בן ארי.




אגם בוחבוט – כמו בריו


אם טרם שמעתם על אגם בוחבוט – אז כנראה שלא הייתם בארץ בחצי השנה האחרונה. הזמרת הצעירה (מה זה צעירה אתם תוהים? עוד לא בת 13!!) הפציעה כשהייתה בת פחות מתשע, בתוכנית "בית ספר למוזיקה", מאז שחררה כבר מספר סינגלים, אחד מהם הוא שיר מקפיץ בסגנון לטיני שנקרא "כמו בריו" (או אם תרצו – פו פה פו פה פה). גם במקרה הזה, רחבות הריקודים מלאות בחוגגים שקופצים לצלילי הנערה הצעירה והמוכשרת, אין לנו ספק שעוד נשמע עליה רבות, בינתיים – היא עושה לנו קיץ מאוד שמח באוזניים!




Drake – One dance


עוד לא עברו חודשיים מאז שיצא להיט הקיץ האחרון מבית היוצר של הראפר דרייק, והוא כבר זוכה ליותר מ-70 מליון צפיות ביו טיוב. השיר לקוח מתוך אלבומו הרביעי של האומן הקנדי, שיצא באפריל האחרון. בשיר מתארחים אומן האפרוביט הניגרי wizkid והזמרת הבריטית kyla. למעשה השיר מסמפל שיר ישן יותר של הזמרת שיצא בשנת 2008. ואם כל זה לא מספיק לכם, אז דעו לכם שדרייק הוא גם חצי יהודי! עכשיו אנחנו לגמרי מוכנים להפוך את השיר הזה, ללהיט הבא של הקיץ!




דדי דדון – מתוקה מהחיים


לא, זו אינה בדיחה, השיר הבא הוא אכן הלהיט הגדול של הקיץ. מה שהתחיל כמערכון משעשע של חבורת "ארץ נהדרת" הנהדרים, הפך בין לילה לאחד הלהיטים הכי גדולים של הקיץ הקרוב. מדובר על פרודיה שמלגלגת על שירים נטולי תוכן שמדברים על אהבה, תור בחנות בגדים, או טיסה לחו"ל. לא שחסרים כאלה, אבל ההשפעה העיקרית היא שירו של משה פרץ – "טיסה 5325", שדווקא הרוויח לא מעט מהפרסום שעוררה הפרודיה. אסי כהן מגלם את "דדי דדון" בצורה מופתית, ועכשיו רק נותר לצפות לסינגל נוסף, בדרך לאלבום בכורה!







רוצים עוד להיטים רותחים? קבלו פלייליסט קייצי, שמח ואנרגטי, שמומלץ לשמוע בדרך לים, באימון הריצה בפארק, בבית במזגן, ובעצם – בכל מקום שרק תרצו. לפלייליסטים נוספים כנסו ל-eco99fm