הדם של לנון נמכר במחיר מפתיע


נסיים עם מכירה פומבית משונה במיוחד של פריט בעל משמעות היסטורית לכל חובבי המוזיקה בעולם. בשמונה בדצמבר 1980, בחור בשם ג'יי הסטינגס הגיע אל עבודתו כשוער בבניין דקוטה המפורסם בניו יורק, ולא תיאר לעצמו מה יקרה בהמשך היום. באותו הבניין התגורר הזמר המפורסם ג'ון לנון, ובשעת ערב בעת ששב לנון לביתו עם רעייתו יוקו אונו, נורה למוות על ידי מתנקש בשם מארק צ'פמן.



השומר האדיב מיהר אל הזמר ועטף אותו בג'קט שלו, כשכתמי דם רבים מילאו את חולצתו. רק לאחרונה החליט הסטינגס למכור את החולצה המגואלת בדמו של לנון, והסכום המבוקש עמד על 7,000 פאונד. הקונה, שהחליט להישאר אנונימי שילם בסופו של דבר 31 אלף פאונד, כ-160 אלף שקלים, ורכש לעצמו פיסת היסטוריה, שעדיף לכולנו, שלא הייתה מתרחשת.




קלווין האריס שוב מעורב בתאונה


קצת יותר מחודש לאחר שנפצע בתאונת דרכים, נחתך בפניו ואף ביטל מספר הופעות – קלווין האריס היה מעורב שוב בתאונה קלה, הפעם בעת ניסיון בריחה מצלם פפראצי. האריס יצא אתמול מאימון בחדר הכושר בבברלי הילס, ובדרכו למכוניתו נתקל בצלם פפראצי ששאל אותו האם הוא יוצא עם מישהי כרגע. נזכיר כי לאחרונה המפיק המוזיקלי הנודע סיים מערכת יחסים בת יותר משנה עם הזמרת טיילור סוויפט, ומאז נחשב לרווק מבוקש בביצה ההוליוודית.



האריס לא אהב את שאלת הצלם, וברח במהירות מהמקום אך שכח שהשאיר את דלת המושב האחורי פתוחה. בעת שנסע לאחור הדלת פגעה בקיר והרכב ניזוק. האריס עצמו לא נפגע בתאונה. בשעות הערב צייץ הזמר כי הוא התעצבן מאוד על התקרית, אבל בסופו של יום מבין שהצלם רק עשה את עבודתו. בהחלט לא קל להיות קלווין האריס.




לפלייליסטים נוספים, היכנסו לאתר aco99fm