אסתר רדא עושה כבוד!


בעוד כחודש תיפתח בברזיל אולימפיאדת ריו 2016, וחוץ מהמשלחת המכובדת שתרחיק עד הצד השני של העולם כדי לייצג את מדינת ישראל, לריו תגיע נציגה נוספת, הפעם – מתחום המוזיקה. הזמרת אסתר רדא ולהקתה, יגיעו לריו לשתי הופעות שיתקיימו במסגרת המשחקים האולימפיים. ההופעות יתקיימו על במות פתוחות והן חלק מיוזמה של משרד החוץ הישראלי.





הופעות בחו"ל אינן זרות לרדא שתצא מחר לטור של שלושה שבועות באירופה, וכבר הופיעה מאות פעמים בכל רחבי העולם. עם זאת, זו תהיה הופעתה הראשונה בברזיל. נאחל לאסתר רדא הרבה בהצלחה בריו, וגם עם הסינגל החדש, רגע לקראת אלבום שני. שאפו – בהחלט גאווה ישראלית!



המסע חוצה היבשות של blink 182



ואם כבר בהופעות בינלאומיות עסקינן, אז שימו לב לאתגר שעומד בפני חברי להקת blink 182 – מסע הופעות באירופה, שאינו כולל טיסות בכלל. הסיבה להחלטה המעט משונה, טומנת בחובה טרגדיה לא פשוטה שאירעה למתופף הלהקה טראוויס בארקר לפני כשמונה שנים. בארקר עלה על מטוס פרטי בדרכו להופעה, ומספר שניות לאחר ההמראה התגלתה תקלה במטוס. הטייסים ניסו לנחות אך נתקלו בקשיים והמטוס התרסק. בארקר ואדם נוסף שהיה על הטיסה ניצלו, על אף שספגו פגיעות חמורות מאוד, שני נוסעים נוספים ושני הטייסים נספו בתאונה.




מאז התקרית, בארקר לא עלה על מטוס. את המסע מלוס אנג'לס לממלכה הבריטית יעשה המתופף בשיט, ובתוך היבשת יתנייד באוטובוסים ובסירות.
כך שאם יוצא לכם להגיע להופעה של blink 182 באירופה – תעריכו מאוד את האירוע הזה, זה בהחלט לא היה פשוט עבורם להגיע לשם.