אחרי שעלה לכותרות בשבוע האחרון, בעקבות חובות כספיים שגרמו לפינויו מהבית, מנסה אישתו של שולי רנד, מיכל, לחזור למסלול. כזכור, רנד נעלם למשפחתו ביום שישי, ובמהלך השבוע לא יצר קשר עם משפחתו, אך כן נתן ריאיון לערוץ 2. בשבוע האחרון הוא גם קיבל פרס מפעל חיים ממשרד החינוך, שזיכה אותו ב-150 אלף ש"ח, אך גם הודה בתקיפת אישתו בבית המשפט.



מיכל התראיינה הבוקר לרדיו "קול ברמה", ובעיקר פיזרה אופטימיות, על מנת להרגיע את פני השטח. במהלך השיחה עם יקי אדמקר וישראל קליין בתוכנית ישר ולעניין, אמרה רנד: "אני מרגישה שהקדוש ברוך הוא נמצא איתנו גם בשעות ובתקופות הקשות האלו. אנחנו מודים לעם ישראל, ואני מאחלת לכל עם ישראל לראות את פני משיח במהרה, כיוון שעם ישראל קדושים.



רנד התייחסה לגילויי ההערכה שהיא מקבלת בימים האחרונים ואמרה: "שנים אנחנו הולכים עם הקהל הזה דרך ארוכה ועכשיו אנחנו רואים את הקב"ה איתנו. זה מאוד מרגש ומחמם את הלב, אני מאמינה שהקב"ה לא עוזב את היד, לפעמים הוא מעביר אותנו בשדות פחות פורחים, אבל הוא תמיד איתנו".



כזכור, כמעט שבוע אחרי שזכה בפרס מפעל חיים מטעם משרד החינוך, הודה הזמר בבית משפט השלום בירושלים בכתב אישום מתוקן שהוגש נגדו המייחס לו עבירה של חבלה ברשלנות. בכתב האישום המתוקן, אותו הגישה מחלקת התביעות של מחוז ירושלים במשטרה, נטען כי ביום ה-23 בנובמבר 2013, בשעות אחר הצהריים ניסה רנד לקחת שקית ששייכת לו אותה החזיקה בידיה רעייתו מיכל.



תוך כדי ויכוח בין השניים ובניסיון לקחת את השקית, נהדפה מיכל רעייתו לאחור ונפלה על הרצפה. כתוצאה מהנפילה נחבלה הרעיה בשפשופים בצוואר ובשכמות. בפני השופט דב פולק טען רנד באמצעות סניגורו כי הוא ורעייתו מנסים לשקם את התא המשפחתי ואשתו שותפה למהלך. מיכל רנד שהתה במעון לנשים מוכות בין השנים 2012 ל-2013 והמשטרה ושירותי הרווחה הכירו את המשפחה בשל תלונות על אלימות במשפחה.



בשלב מסויים, ב-2014 אף שיגרה הרעייה מכתב אל שר הרווחה באותם ימים מאיר כהן וטענה כי רשויות הרווחה מעדיפות את גרסתו של בעלה על גרסתה וזאת רק בשל היותו זמר מוכר. עכשיו ממתין רנד, להחלטת בית המשפט שיצטרך להשית עליו עונש מאסר ייתכן שיומר בעבודות שירות לתועלת הציבור.



עופר רוזנבאום, יועץ התקשורת של רנד, מסר כי הזמר הודה בכתב האישום המתוקן למרות שלדבריו מדובר "בטענות ישנות וממוחזרות אשר עולות שוב כחלק מניסיונותיה של מיכל רנד לפגוע אישית ומקצועית בבעלה". עוד מסר יועצו כי "למרות ניסיונות אלו ומתוך רצון לשמור על כבודם של ילדיו ואשתו מזה 25 שנים, לא יתייחס שולי בכלי התקשורת לנושאים אישיים הנוגעים לו ולמשפחתו".