אגם בוחבוט פרצה לעולם המוזיקה בתוכנית "בית ספר למוזיקה", שם הכירה את הזמר משה פרץ, איתו שרה את הדואט "ילדה קטנה". לאחרונה הוציאה בוחבוט את השיר "ארטיק מסטיק", אותו יצר עבורה פרץ. בראיון לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" סיפרה בוחבוט: "היינו בהופעה ומשה אמר לי שיש לו רעיון לכתוב לי שיר. הופתעתי מאוד שבתוך כל ההופעות שלו והטירוף שלו והילדים שלו הוא הצליח בכלל להתעסק בי ולחשוב לכתוב לי שיר, אבל אנחנו בקשר הדוק ומדברים כל הזמן ומופיעים המון ביחד. בכתיבת השיר באתי אליו הביתה והיו לנו מלא מלא פגישות על המילים. השתתפתי בכתיבה, בלחן ובעיבוד ואני מרגישה חלק מהשיר, עוד לפני שהוא יצא, ובאמת שאין על משה".





"החברות שלי שמעו את השיר החדש לפני שיצא", סיפרה בוחבוט, "אני לא חושבת שהן מקנאות בי, כי הן תמיד מפרגנות לי ורוצות שיהיה לי הכי טוב". על מילות השיר אמרה: "אני לא חושבת שבגיל הזה אני צריכה להכניס את החיים האישיים שלי לתוך המוזיקה ולתוך השירים שלי. על אהבה אני לא אשיר, כי אין לי אהבה. אני לא שרה על דברים שלא קשורים לגיל שלי. אני מאוד אוהבת ומעריכה את המעריצים שלי. אני חושבת שאני סוג של מורה שלהם, שהם יכולים ללמוד ממני דברים. למשל, בקליפים אני שומרת על צניעות ולא מתלבשת חשוף".



"אני עולה לכיתה ח' ובחופש הגדול אני עושה הכל מהכל: מופיעה, יוצאת עם חברים, ים, בריכה, ויש לי זמן לעשות שיעורים בחופש", סיפרה בוחבוט. "אני מרשה לעצמי טיפה להופיע יותר בחופש ואני יכולה, כי אין לי בית ספר, אבל יש לי בחופש גם שבוע חופשי מהופעות, ועשרה ימים שבהם אני טסה עם המשפחה לאיטליה", סיפרה.



"כשאין חופש אני קמה בבוקר, הולכת לבית ספר ואחרי שחוזרת אני נחה, ואז או שיש הופעה או שאני עושה שיעורים או פוגשת חברים", הוסיפה. "אני עושה הכל במינון. בהתחלה היה לי קשה להתרכז בבית ספר אבל עם הזמן הבנתי איך למנן את הכל. אני תלמידה טובה. אם יש מבחן אני 'חורשת'. אם אני מפספסת יום לימודים יש לי מורים פרטיים שעוזרים לי להשלים הכל בבית. אין לי מחירים, אני לא מרגישה שאני מפספסת משהו, או מפספסת את הילדות שלי. אני גם לא חושבת על פחדים וחששות. אני חיה את הרגע", סיכמה בוחבוט.



מתוך תוכניתה של איריס קול, בכל ערב ב-21:00, ב"רדיו ללא הפסקה"