רובים ושושנים ואקדחים


ביקורת גבולות היא עניין מלחיץ גם אם לא עברת שום עבירה, ולא נשאת בכליך שום דבר חשוד. ביקורת גבולות כשקוראים לשם הלהקה שלך Guns N' Roses, ובין חפצייך נמצא אקדח – זה כנראה אירוע מלחיץ הרבה יותר.

הסיפור

המוזר הזה התרחש בסוף השבוע האחרון במעבר הגבול בין ארה"ב לקנדה. חברי להקת "רובים ושושנים" נמצאים בימים אלה בסיבוב הופעות בצפון אמריקה, והתקרית הלא נעימה התרחשה במעבר הגבול הקנדי, אז שוטרי הגבולות איתרו בין כליו של אקסל רוז אקדח. הזמר סיפר לקהל שהגיע להופעה של ההרכב בטורונטו – כמה ימים מאוחר יותר, כי אנשי המכס היו נחמדים מאוד, והאמינו לזמר כשהוא טען שהאקדח – פשוט לא שלו. הלהקה לא נעצרה על ידי המשטרה, אלא רק עוכבה לתישאול, והאירוע הסתיים בשלום, עם אקדח אחד ללא בעלים, וגם ללא שושנים.

התעשייה נגד דונלד

אמש התקיימה בקליבלנד אוהיו הוועידה הרפובליקנית שהוציאה תחתה כותרות רבות, ואולי בעוד מספר חודשים גם נשיא אחד - דונלד טראמפ שמו. בעקבות אירועי אמש, אתר בילבורד החליט לפרסם רשימה של  אומנים שהתבטאו בפומבי נגד המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית - והרשימה, ארוכה במיוחד.

נתחיל עם אדל שסירבה לאשר לאנשיו של טראמפ להשתמש בשיריה בעצרות הבחירות שלו, באותה גישה נקטו גם חברי להקת R.E.M, וגם החברים ברולינג סטונס. הזמרת שר, קיצונית מעט יותר – ומרבה להוסיף אייקון אסלה ליד שמו של טראמפ בציוצים שלה נגדו.

עוד מצייצים נגד טראמפ - אלי גולדינג, מיילי סיירוס, הזמר ג'ון לג'נד שאף ניהל קרב ציוצים מתוקשר עם בנו של המועמד, וכינה אותו גזען, ביטוי בו השתמשה גם הזמרת שאקירה, לאחר ההתבטאות הלא מוצלחת של טראמפ בנוגע למהגרים ממקסיקו, והרשימה, לצערו של טראמפ עוד ארוכה.