והאוסקר הולך ל… אדל!


אחרי שכבשה כל פסגה אפשרית ושברה כל שיא קיים, הגיע הזמן של אדל להמריא למחוזות חדשים ולפתח קריירה נוספת, הפעם, בתור שחקנית. הזמרת הבריטית תצטרף לקאסט מכובד ותגלם תפקיד קטן בסרט הוליוודי. במאי הסרט – קסבייה דולן, אחראי לקליפ של "Hello", כך שלשניים היכרות מוקדמת.



הצילומים יתקיימו במהלך חופשה מיוחדת שתיקח הזמרת מסיבוב ההופעות העולמי שלה. על הסט היא תפגוש את נטלי פורטמן שלנו, את קיט הרינגטון כוכב "משחקי הכס", וגם את סוזן סרנדון וקתי בייטס הנפלאות.



מקור שהתראיין בנושא למגזין ה"דיילי סטאר", סיפר כי אדל אינה מעוניינת בקריירת משחק מלאה, אך נהנתה בעבר מהעבודה המשותפת עם דולן, שחשב שהיא תוכל לתרום רבות ליצירה. הסרט אומנם עוד לא צולם, אבל שם כבר יש – "The Death and Life of John F Donovan", אנחנו - כבר לא יכולים לחכות!



סלין דיון מחזיקה מעמד


שנה לא קלה עברה על סלין דיון, שאיבדה בשבוע אחד את בעלה ואת אחיה, לאחר מאבק של השניים במחלת הסרטן. בריאיון שהעניקה לאחרונה למגזין Entertainment Weekly, שיתפה הזמרת את העולם בתחושות שלה. "הצלחתי להחזיק מעמד" סיפרה דיון. "הילדים שלי עזרו לי להתמודד עם האובדן העצום שחוויתי, ואני מרגישה כאילו בעלי עדיין איתנו" הוסיפה.



דיון לא שכחה להזכיר את מעריציה הרבים וסיפרה כי בכל יום היא פוגשת מאות מהם, הם מעניקים לה תמונות, ספרים, מכתבים, וממתקים לילדים, ומצליחים להפתיע אותה בכל פעם מחדש. "זה מעבר למוזיקה" סיכמה הזמרת.



סלין דיון ובעלה שנפטר מסרטן, רנה אנג'ליל. צילום: Getty images
סלין דיון ובעלה שנפטר מסרטן, רנה אנג'ליל. צילום: Getty images